tror min basse er syg! {{forumTopicSubject}}
Puha hvor er jeg ked af det.
her sidder jeg med min fantastiske hankat på snart 10 år, som de sidste 2 dage har trukket sig helt tilbage og ikke rgitig drikker eller spiser, vores killing som han plejer at elske at ligge og nusse med ignorere han bare, han spiner ikke rigtig når vi nusser med ham, og han virker bare virkelig virkelig træt og ligger det samme sted hele tiden.
vi har ringet til dyrelægen men kan ikke få en tid før den 4 pga nytåret,
ihhh kan slet ikke ha at han skal vente så lang tid ...
ved ikke rigtig hvad jeg lige ville med det her indlæg, men er sipelthen bare så ked af det.
Hilsen Mia, der vil ringe videre til en dyrelæge i håb om at nogen har en tid til min basse
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Katte: 4 Emner: 117 Svar: 1.282
Du skal trumfe igennem at du SKAL have en tid i dag !
Ellers er der altid en dyrlægevagt du kan ringe til og besøge.
Vil tro at der hos din egen dyrlæge henvises på en tlf.sv. efter normal åbningstid..
maj 2009
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 31
tak !!
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
her er linket til dyrlægevagten
der kan du skrive dit postnummer også finder den, den dyrlæge der har vagt.
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
Godt du tager til dyrlægen, for det lyder ikke godt med ham, så jo hurtigere jo bedre, så det ikke bliver værer.
Jeg havde også engang en dejlig kat på ca 9 år og hun opførte sig nøjagtig på samme måde...""Nu siger jeg ikke at det er det din kat måske fejler,"" det kan være mange andre ting.:-) men vil da gerne fortælle om det, da jeg er hys omkring hårboller efter den oplevelse og giver mine katte kattemalt 1 til 2 gange om ugen , som forbyggende, Men jeg tog omgående til dyrlægen, og hun sagde at det var en hårbolle der sad fast som hverken kunne komme den ene eller anden vej ud, så jeg skulle give hende kattemalt 3 gange om dagen i hele hendes liv, sagde dyrlægen, for hvis hun ikke fik hårbollen den ene eller anden vej ud, så skulle hun opereres. Men hun blev heldigvis frisk og sig selv igen.
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Rigtig god bedring
Pia, Charley & Chili
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Kan da virkelig ikke forstå, at egen dyrlæge ikke kan finde ud af at henvise til en anden dyrlæge, når katten er så syg :S
maj 2009
maj 2009
men han har fået nogen medicin og væske hos lægen, og han sagde at han burde begynde at få noget appetit igen i løbet af dagen..
puha hvor var det godt vi ikke skulle vente til den 4 januar med at få ham til lægen.
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
god bedring med ham...
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Og tak for opdateringen
tror min basse er syg!