Kundeservice - jeg brækker mig {{forumTopicSubject}}
Jah jeg sidder i kundeservice for et internet firma der handler med cder, dvder og musik downloads.
Skal hilse at sige det er godt de har fået en med så stor tolerance som mig til at sidde her!
De folk de ringer ind, herre gud, nogen gange må man bare sidde og bide sig i læben!
Kan bare lige komme med et enkelt eksempel:
En kunde ringede og sagde hun ville betale med girokort (det handler vi ikke med, kun kreditkort og netbank) Det fortalte jeg hende så.
Så siger hun: Jamen min onkel siger man kan (hun var en voksen dame)
Jeg gentager, at hun kan bruge sit dankort eller netbetaling
Det er i hvert fald for dårligt når hendes onkel bestilte med giro kort igår
hmmm siger jeg, det ahr han ikke for det har vi ikke gjort i et halvt år.
Nåh siger hun, men hendes onkel har nogen til at ligge som han ikke har betalt girokortet på, for han har mistet det.
Jeg tror nu at samtalen går ud på at han bare skal have et nyt girokort.
Jeg siger så at jeg vil finde ud af det for hende, så skriger hun nærmest, jamen så kommer min onkel i rippers. Kæreste ven, nej han gør jo ikke, vi finder ud af det.
Så lægger vi på
en time efter ringer hun: Hej kan jeg betale med girokort her
hmmm nej basse, det kan du stadig ikke.
Det er godt nok ringe, det må være en sag for retten!
Jeg forsikrer hende om, at det vi gør er fuldt ud lovligt, og man ikke SKAL have girokort til rådighed.
Nåh siger hun, min onkel skal nok ringe ind og fortælle hvordan det hele hænger sammen!
Jamen så lad ham gøre det siger jeg så, og vi afslutter
2 timer senere: Samme dame i telefonen. Kan jeg stadig ikke betale med giro?
Nej siger jeg
Nåh jamen så er Iben og jeg nødt tilat gå til pressen (jeg tænker, hvem helvede er Iben nu)
Så spørger jeg hvad de vil til pressen (og retten) med, jah det kan de ikke udtale sig om, det er hemmelig!
Jeg tænker, men holder det for mig selv, ja slæb os i retten, tror vist det er dig der taber stort!!!!!
Men vi afslutter så, og dagen efter får jeg chefen til at ringe: SÅ ER DER KRAFTEDME ikke noget problem, og der var jo ikke for at skabe problmer. Nej hvad fanden var det så!
NOGEN MENNESKER, huha
jan 2005
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 180
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 11 Katte: 1 Emner: 125 Svar: 684
Kundeservice - jeg brækker mig