{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.210 visninger | Oprettet:

Snorkende kat? {{forumTopicSubject}}

Hey alle herinde smiley

Har lige behov for et lille råd fra andre der har en kat der snorker.. hehe smiley
Min ene hunkat, Bette, snorker helt vild til tider.. også selvom hun ikke sover.. hun sidder bare og snorker når hun trækker vejret :S Hun er godt nok halv perser, og ved at de også snorker.. men syntes bare det er blevet lidt værrer på det sidste. smiley Hun kan så også betegnes som overvægtig, men er på slankekur smiley Kan det være fordi hun er for tyk at hun er begyndt at snorke så meget?
Hun virker til at være helt på toppen, når hun endelig gider bevæge sig væk fra hendes stol smiley

Kan godt ske det er lidt et mærkelig spørgsmål, men vil lige spørge herinde, inden jeg tager til dyrelægen og får hende tjekket, for hun HADER at kører i bil smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snorkende kat?
  • #2   1. jan 2010 Okay.. jamen hun er også en stor dame for at sige det pænt smiley Hun er nemlig ikke særlig høj men vejer 5,3 kg smiley
    Men syntes bare heller ikke jeg vil putte hende i en bil, hvis det "bare" er fordi at hun er madglad.. hehe smiley Men hun virker jo også til at have det helt fint smiley

• #4   1. jan 2010 min hankat snorker også, lige så slemt som min kæreste XD

• #5   1. jan 2010 Lisbeth: jeg tror jeg vil hører min veninde om hendes søster lige vil kigge på hende en dag hun er i byen, hun er nemlig dyrlæge smiley Men jeg syntes ikke at hun virker til at have det dårligt på nogen måder..:)

tanja: Haha.. hvor meget søvn får du så.. haha smiley

• #6   2. jan 2010 årg så har du da aldrig hørt min hankat.. han ligger inde i mit værelse med DØREN PÅ KLEM, også så er badeværelset ved siden af, og min mors værelse ved siden af, og når jeg er inde ved min mor(hun har en giga lækker seng!!! ;)) så hører man ham som han lagde ved dit øre... snorkegris.. tror bare nogen er sådan! ;o) skal siges han er blevet slank nu, men er ved at fede sig selv op(FFY) da han før ikke kunne komme op på vindues kammet pga han var så FED *GG* !!

• #7   2. jan 2010 mine 3 snorker også nogle gange ....og de er IKKE overvægtige...

• #8   2. jan 2010 Godt så.. haha smiley Så skal je ikke klage kan jeg hører smiley Hun snorker godt nok højt.. meeenn.. hehe, vi kan nu sagtens sove for hende.. hehe smiley Jeg ser tiden lidt an, om det bliver værre eller om hun bare vil snorke døgnet rundt smiley

Kommentér på:
Snorkende kat?

Annonce