{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

P-piller før første løbetid? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en lille pigemis som er ved at være kønsmoden... hun har ikke været i første løbetid endnu, men det kommer nok når det beynder at blive lidt varmere i vejret.

Hun skal formintlig have et kuld killinger, når hun er gamml nok og stereliseres bagefter.

Hun har mulighed for at gå ud som de passer hende, derfor har jeg valgt at hun skal have p-piller indtil hun er gammel nok.

Men til mit spørgsmå... Er det bedst hun har en løbetid inden hun får p-piller eller kan jeg bare begynde på det med det samme, så jeg er helt sikker på der ikke sker uheld?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  P-piller før første løbetid?
  • #1   9. jan 2010 jeg ville give ehnde p-piller inden løbetiden...

    der e rjo ingen grund til hun kommer i løb og evt bliver parret når det ikke er nu du ønsker killinger...også er hun vel også lige lovlig ung til børn endnu :o)

    Lonnie


  • #2   9. jan 2010 Hvad er grunden til du vil have et kuld killingerne på hende? Der er allerede en del langhårde killinger uden stamtavle i makredet, så du kan ricikere slet ikke at kunne komme af med dem smiley

  • #3   9. jan 2010 start du bare nu. vælge en dag i ugen og så giv hende fra nu af og ind til du vil parre hende.

  • #4   9. jan 2010 Jeg kan ikke anbefale at give p-piller inden første løbetid - det forstyrrer hormonbalancen og risikerer at sterilisere katten (taler af erfaring).

  • #5   9. jan 2010 Tak for alle de gode svar.

    Jeg tænker nemlig om der er en risiko ved at gve hende piller inden hun bliver kønsmoden. Jeg vil hellere lukke for lemmen og hun bliver inde til hendes løbetid er overstået, end jeg vil sætte hendes helbred på spil.

    Hører gerne fra flere som evt. har erfaring med dette.


  • #6   9. jan 2010 Vil give Dkkorat ret. Det kan give homonbalance problemer. Har ikke selv prøvet det . Men en venninde , som gav inden katten havde haft sin første løbetid. Og katten fik oval cyster pga. homonproblemer og kunne ikke blive drægtig, og blev neutraliserede. Så her i huset bliver hunkatten flyttet ind på på 2 værelser med en anden kat når vi mærker der optræk til den første løb Men her i den mørke tid og uden hankat , så klare vi os uden p-piller.

Kommentér på:
P-piller før første løbetid?

Annonce