{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.267 visninger | Oprettet:

Jeg bliver så sur over visse annoncer! {{forumTopicSubject}}

God formiddag.

Jeg er lige blevet gjort opmærksom på nogle annoncer herinde, hvor en kvinde sælger sine to seks mdr. killinger, fordi hun siger at hun ikke må have kat i sin nye lejlighed. Dette er i sig selv desværre ikke unormalt. Men..... Hun søger sig nu en killing (gerne under 12 uger), som bare skal være lille og nuttet!
Desværre må man ikke skrive i annoncerne herinde, med mindre man er interesseret i den, så skrev flg. til hendes indbakke:
<i><b>Strafbart at sælge/købe killinger under 12 uger nu!</b>

Vedr. din annonce, hvor du skriver at du søger killinger under 12 uger, vil jeg bare lige informere dig om at det er ulovligt både at sælge og købe killinger under den alder nu!
Desuden troede jeg at du skulle sælge dine to katte, pga. at du ikke måtte have dem med i din nye lejlighed?
Tror du at kæledyr bare er noget man skifter, som undertøj? Hvorfor vil du have en ny killing, hvor du åbenbart ikke må have katte? Sidst - men ikke mindst - hvorfor overhovedet sige ja til en lejlighed hvor man ikke må have kat, når man i forvejen har to?

Potedask herfra.</i>
Hvad sker der for visse personer? Er de seks mdr. gamle killinger pludselig ikke så små og nuttede mere, så hun bare skal finde på en undskyldning for at få dem solgt? Hvad med den nye killing hun køber? Bliver den så også bare skiftet ud når den er et ½ år? <b>FØJ FOR S***N!</b> Jeg bliver så vred!

Potesorg herfra.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg bliver så sur over visse annoncer!
Kommentér på:
Jeg bliver så sur over visse annoncer!

Annonce