{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

fresh and easy?? {{forumTopicSubject}}

Er der noget der har erfaring med dette mærke kattegrus?
http://www.bf-freshandeasy.com/dansk/perler_til_din_kat

Støver det fx midre? Vi bruger Ever Clean og er egentlig glade for det, men min kæreste synes det er lidt støvet for hans astma. Og det er ellers det vi har prøvet der støver mindst. Så nu overvejer vi at prøve fresh and clean.

Og er det virkelig lugtfrit? Med Ever Clean kan vi ikke lugte deres urin, men selve afføringen kan vi godt lugte, og det bliver hurtigt slemt i en lille lejlighed. Derfor vil jeg gerne høre om Fresh and Clean evt er endu mere effektivt mht lugt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fresh and easy??
  • #1   28. jan 2010 Syntes ikke det lugter så meget deres afføring hvis det fjernes jævnligt alt efter om katten er inde eller udekat
    Urin syntes jeg lugter en lille smule men ikke slemt
    Er lidt usikker på støv lidt iretation har jeg ved tømning ikke ved opfyldning også pga min astma
    Syntes ikke man får klumper af afføring når dette grus bruges

• #2   28. jan 2010 vi har brugt det og jeg syntes det er super godt. Holdt i ca 3 uger hos os, men det lugtede aldrig, men det var for dyrt i længden når man har mange katte smiley
    Men jeg vil godt anbefale det.

• #3   28. jan 2010 Jeg er lige startet med det og vil sige at der er stor forskel, det lugter ikke, det sviner ikke på samme måde og det holder længere, så det er billigere i længden, og det støver ikke på samme måde som almindelig kattegrus. Så syns helt klart at i skal prøve det smiley

• #4   29. jan 2010 Jeg bruger det,

-det er lidt dyrt, men det fjerner lugten-. (:

• #6   29. jan 2010 man kan også blande det med noget andet fodder, det gør jeg i den ene af mine bakker, for min han kat kan ikke li' at bruge det, når der ikke er andet i..

• #7   30. jan 2010 Jeg bruger det delvist, da jeg kombinere det med træpiller, som jo ikke støver. Jeg synes dog at "Fresh'n'easy" støver når det hældes i bakken, og det kan muligvis irriterer den kæreste. Du kunne evt. prøve træpiller.

Kommentér på:
fresh and easy??

Annonce