{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.189 visninger | Oprettet:

fresh and easy katte grus? {{forumTopicSubject}}

nogle der har kendskab til dette katte grus?
har læst lidt om det og det lyder smart. smiley
lige pt har vores katte bare den billige fra rema , men kommer hurtig til at blive u lækkert, da begge katte bruger samme toilet,

nogle gode ting i forhold til fresh and easy?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fresh and easy katte grus?
  • #2   20. feb 2011 okay. de skriver det vil være frisk i 30 dage, det er måske lige voldsomt nok, tænker jeg ? smiley

tror du kattene vil reagerer på det ikke er normalt grus men større stykker?

• #3   20. feb 2011 Hej Morten J.

Jeg bruger det, og synes det er godt.
    Jeg vil give Susanne S ret i det ikke holder så godt på lugten som extreme classic.
    I forhold til extreme classic bliver fresh easy i kassen og sætter sig ikke fast i poterne, så man har grus i hele huset.
    Der var her ingen problemer ved skiftet.

God søndag...

• #4   20. feb 2011 er det prisen værd?
    fx lige nu bruger vi det billige fra rema, til under 15 kr smiley og det er fint, bare ikke så godt med lugten.
    og fresh and easy er jo noget dyre..

• #5   20. feb 2011 Jeg synes det er godt til prisen.
    Efter min vudering er der er en lang holdbarhed på gruset smiley

• #6   20. feb 2011 okay, mange tak for svarene.. smiley har lige en pose af det almindelie tilbage, så vil jeg prøve fresh and easy:=)

• #7   20. feb 2011 Morten J - jeg bruger også fra Rema - men det der klumper til ca. 23 kr. Og det synes jeg er rigtig godt, men det har da den ulempe, at det hænger fast i poterne så man har småsten i stor omkreds af bakken :o))

Men jeg kan godt, li, at gruset er hvidt og ikke brunt .. ha ha .. nok en kvindeting som ikke betyder en pind for katten, men det ser nu pænere ud *Griner*

• #8   20. feb 2011 Morten .. jeg tjekkede lige på Zooplus.de ... Der kan du købe 3x5 liter for ca. 15 Euro og med fragten bliver det lige omkring 173 kr. Jeg så andre danske steder, at de tager 70 kr. for 5 l. så her er da lidt sparet :o)

• #9   21. feb 2011 Jeg synes du skal smutte i silvan og købe træpiller istedet.
    Der koster 40 kg. 200 kr. og til to katte holder den mængde næsten 3 måneder herhjemme.
    Det sviner minimalt, dufter af vædt træ når der er tis i bakken og kan skylles direkte i toilettet.
    jeg har prøvet alle former for grus og intet har været bedre end træpillerne, og så er de samtidig billigere

• #10   23. feb 2011 Gitte J ... jeg så en helt anden pris på zooplus ... (den jeg har skrevet ovenover) ... smiley

Kommentér på:
fresh and easy katte grus?

Annonce