Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stambog
  • #1   29. jan 2010 En lukket stamtavle har et stempel med avlsforbud på - det har en åben stamtavle ikke.

• #2   29. jan 2010 oki så blev jeg lidt klogere....

• #3   29. jan 2010 og den stemplede med avlsforbud, kan naturligvis ikke få stamtavler på killinger efter den.

• #4   29. jan 2010 der skal også gerne være skrevet kontrakt på at den ikke må få killinger, gor så kan man køre klage sag hos felis danica, ovs..

• #5   29. jan 2010 jeg får ikke altid stemplet mine stamtavler da jeg bestemmer mig sent for hvilken jeg selv ønsker at beholde.. Derfor neutralisere jeg ALTID før salg.. Dette er også det eneste man kan gøre for at undgå at ens katte bliver brugt til avl..

(faktisk koster det 350 at ophæve et avlsforbud, men så mener jeg også at det kræver en underskrift fra opdrætter)
    faktisk vil jeg hellere råde opdrættere til at neutralisere deres killinger før de flytter, for vil man havde killinger så er en stamtavle jo ligegyldig for nogle

• #6   29. jan 2010 mit indlæg skal forresten ikke fremstå som en opfordring til at ophæve avls forbud, men nærmere at neutralisere før salg

• #7   30. jan 2010 Det er kun opdrætter, der mod betaling kan ophæve et avlsforbud. Hvis hvem som helst bare kunne betale sig fra det, var der jo ikke rigtigt nogen mening med det smiley

Men avlsforbudet betyder (som skrevet) kun, at man ikke kan få stamtavler på evt. afkom.

Hvis den, der alligevel avler på katten, ikke er medlem af en hovedklub, kan man intet gøre! Folk udenfor klubberne behøver jo ikke at følge Felis Danicas regler og etik.

At det så er moralsk forkasteligt at avle på en kat med avlsforbud er en anden sag........

Kommentér på:
Stambog

Annonce