Andre forumemner med "Stambog"
stambog
har fundet en lille perserkilling jeg gerne vil købe, der er stambog på begge forældre, men jeg kan ikke få det på killingen, hvorfor ved jeg ikke, nogen der måske kan give mig en forklaring på hvorf...
har fundet en lille perserkilling jeg gerne vil købe, der er stambog på begge forældre, men jeg kan ikke få det på killingen, hvorfor ved jeg ikke, nogen der måske kan give mig en forklaring på hvorf...
Skrevet af: Vibeke B - 15. nov 2008
Stambog???
Hvad er en stambog? Sad og kiggede på nogle dejlige main coon killinger og der stod at de har stambog, men hvad er det?
Hvad er en stambog? Sad og kiggede på nogle dejlige main coon killinger og der stod at de har stambog, men hvad er det?
Skrevet af: Mac & Kiki . - 28. jan 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Inspicering af opgave 205 kr.
- Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
- Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
- Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
- Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
- Lapning af dæk 500 kr.
dec 2004
Følger: 253 Følgere: 209 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 69 Svar: 3.131
jan 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 57 Svar: 172
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.523
aug 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 65
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 431
(faktisk koster det 350 at ophæve et avlsforbud, men så mener jeg også at det kræver en underskrift fra opdrætter)
faktisk vil jeg hellere råde opdrættere til at neutralisere deres killinger før de flytter, for vil man havde killinger så er en stamtavle jo ligegyldig for nogle
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 431
sep 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 6 Svar: 551
Men avlsforbudet betyder (som skrevet) kun, at man ikke kan få stamtavler på evt. afkom.
Hvis den, der alligevel avler på katten, ikke er medlem af en hovedklub, kan man intet gøre! Folk udenfor klubberne behøver jo ikke at følge Felis Danicas regler og etik.
At det så er moralsk forkasteligt at avle på en kat med avlsforbud er en anden sag........
Stambog