{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.947 visninger | Oprettet:

katten tisser i blomsten {{forumTopicSubject}}

Jeg har taget en udemisser ind, den har boet i hækken og rundt omkring i ca 5 mdr. Jeg fodrede hende og passede hende så hun fik hvad hun skulle have. Hun var meget vild men vente sig til mig. Nytårsaften kom hun ind da hun var meget bange siden har hun boet her inde. Hun har været ved dyrlægen og er rask og har fået den første vacination. Nu til problemet, hun er begyndt at tisse i min store blomst en vandrende pind der går op til loftet. Det lugter og hun skal naturligvis ikke bruge den som bakke. Hvad gør jeg lige.? Har skiftet jorden ud idag og lagt plastik i planten.Baby bruger bakken men blomsten er så god, surt for det stinker og gør hun det der hvad så, begynder hun så rundt i huset. Baby er nu ca 9 mdr gammel og rask.Jeg har en blomstersprøjte med vand i og den får hun et sprøjt af når jeg ser det, men kan jo ikke sidde og holde vagt nat og dag. Vokser hun fra det? har nemlig aldrig haft en kat der tisser i blomster og jeg har da haft tre hankatte og to pigemisser før baby.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  katten tisser i blomsten
  • #1   4. feb 2010 kom jord i hendes bakke, hun er van til at bruge naturen og skal vænnes langsomt til bakken er det sted man gør det...
    god ide at dækken jorden i planten til men plastik er ikke så godt for planten da den hurtigt kan blive drivhus agtigt og og rødderne kan begynde at rådne, jeg bruger hønsenet til min plandte, da min kat også er en hittekat som godt kunne lig at grave i den (han har dog aldrig tisset eller laver lort i den, eller andre steder end bakken)


  • #3   5. feb 2010 Giv hende en kattelem så hun kan gå udenfor og besørge *S*

  • #4   5. feb 2010 Hun kommer også ud og kan være ude og inde når det ikke er så koldt med samtykke fra dr dyr så lad være med at sige hun er tvunget og alt det pjat, hun er meget lille og kunne bestemt ikke klare sig i kulden derfor kom hun ind. Jeg har passet hende ude i ca 6 mdr så jeg er ikke fremmet for hende og hun valgte selv at komme ind. Jeg slæbte ikke Baby ind.Til Lonnie tak for rådet med jorden det vil jeg prøve og hønsenet til blomsterne. Vil lige sige at Baby går med 3 andre katte og hund og hun trives fint og leger og er lidt ude i buret om dagen med de andre, så ja baby bliver her hvis hun vil. Det eneste problem der er er blomsten og det kan man lære at leve med. Jeg spurgte kun om råd ang det Felix og har rådført mig med kattensværn , dyreværenet og dyrlæge før hun kom ind. Jeg stjæler ikke bare katte og tvinger dem ind, en forkommen lille misser skal hjælpes, og det er vi så nogen der gør.

  • #5   5. feb 2010 Ja jeg ved ud har gjordt meget for lille baby. Håber i finder en løsning. Kan hun mon være utilfreds med kattegrus. Tisser hun altid i potteplanten eller tisser hun også i kattebakken.?

Kommentér på:
katten tisser i blomsten

Annonce