{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

katten tisser {{forumTopicSubject}}

Hej folk på kattegalleri smiley
Jeg har det problem jeg har en hunkat ( hun er 2 år, og er blevet steriliseret, for lidt over 1 år siden. ) Men hun bliver dog stadig ved og gå og tisse i møblerne. Der er renligt herhjemme, og ser ingen grund til hun skulle være stresset? Har i en ide, til hvad jeg kan gøre? Jeg har bestil noget der hedder Feliway, så håber på det hjælper. Har I selv prøvet det, og har nogen ideer til hvad jeg kan gøre, indtil sprayen kommer, og udover? smiley
Hilsen Camilla


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  katten tisser
  • #1   2. aug 2010 hvor mange katte har du? og hvor mange bakker
    hvor står bakken placeret?
    er det bestemte steder hun tisser eller er det forskelligt? og er det store tåre eller små strint?
    har du fået hende tjekket for urinvejsinfektion?



  • #2   2. aug 2010 Jeg har fået Zille for en uge siden. Hun har fået den skøre ide, at hun skal tisse på bordene. En gang på køkkenbordet og en gang på spisebordet i stuen.... En lille pyt....
    Hvorfor i alverden gør hun det? Hun fejler intet og virker bestemt ikke stresset.


  • #3   2. aug 2010 Der skal lige siges at hun er ca. 10 mdr. er en blanding af hustkat og norsk skovkat....

  • #4   3. aug 2010 Jeg har kun denne ene kat, og kattebakken er plaseret på mit værelse hvor hun er dagligt. Hun tisser som regel i min seng eller i mit tøj, og det er så hun tømmer hele blæren så meget hun får tisset på det. Jeg har fået hende tjekket, og der var ingenting sagde dyrelægen

Kommentér på:
katten tisser

Annonce