1.152 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Sammenføring af katte. Sammenføring af katte.

Så er lille Wallace P flyttet ind, og nu skal vi bare have smokey til at acceptere ham..
Hun er meget nysgerrig men også lidt bange, tror jeg.
Nu er han indstalleret i soveværelset og smokey har resten af huset. Døren er sat på klem, således at de kan vænne sig til hinandens lugte og lyde..
Er det ikke meget forskelligt hvor lang tid der går, inden man kan føre dem sammen?
Hun knurrede desværre dybt og inderligt, så mit spørgsmål er nu hvordan jeg sikrer en god sammenføring, og hvad jeg kan gøre for at gøre det nemmere for hende?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sammenføring af katte.
  • #2   20. feb 2010 Jeg plejer bare at stille transport kassen i stuen, så kan de andre se der er en ny, når der er gået lidt tid åbner jeg så kan de nye komme ud når den er klar. Der er lidt hvæseri men der er aldrig sket noget ved det. Jeg sørger bare for at være her så jeg kan komme dem til undsætning.

• #3   21. feb 2010 Øv, hvor er det besværligt, men tror altså at det er mig der har et problem...
    Jeg er vist for tilbageholdende, med at lukke dem sammen.
    Har brug for support...
    Ventede på at min mand kom hjem, så vi var 2 til at hjælpe med at afbøde den værste hurdle,men wallace er helt vildt bange for min mand.. Gemmer sig og knurrer...
    Hvad er det næste fornuftige skridt, alle i fornuftige katte-elskere?

• #4   21. feb 2010 Lad ham komme frem af sig selv. Evt sæt jer på gulvet med noget legetøj så blir han måske nysgerrig.
    Lad det gå i hans tempo. Men sørg for kattene har set hinanden og så lad dem komme til hinanden.

Sidst jeg fik en killing hjem, var de store mere bange for hende end omvendt

Kommentér på:
Sammenføring af katte.

Annonce