min kat skal aflives i dag min kat skal aflives i dag
i torsdags begyndte vores dejlige kat at falde når han gik, og hans bagben faldt sammen hver gang han stod op.
vi tog så til dyrelægen lørdag og fik at vide at det var noget med nerverne og at det nok skulle gå i sig selv igen, puha hvor var det dejligt at få at vide, men lige som vi var ved at blive færdige, (lægen laver nogen sidste ting) for vi at vide at det nok højst sandsynligt er leversvigt eller leverbetændelse, hvis det var leverbetændelse burde det medicin han fik virke i løbet af weekenden, men hvis det er leversvigt jaa så gik det kun ned af bakke..
og desværre er det ikke blevet bedre, han spiser ikke men drikker okay meget, han går ikke på kattebakke og han har stadig svært ved at gå..
puha hvor er det svært altså,ved ikke helt hvad jeg vil med det her indlæg, andet end at fortælle at jeg i dag mister den mest fantastiske, dejlige kat, som betyder så meget for mig
jul 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 1 Emner: 10 Svar: 116
Ved hvor svært det er at skulle sige farvel.
Ville gerne kunne sige nogle trøstende ord, men jae, ingen ord kan tage smerten.
Stort kram herfra.
okt 2009
Følger: 53 Følgere: 50 Katte: 1 Emner: 88 Svar: 1.833
Sørg for at være sammen med ham når det sker... Snøft....
apr 2007
Følger: 70 Følgere: 62 Katte: 9 Emner: 27 Svar: 1.456
Sender et trøsteknus herfra.. *ss*
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Jeg vil også anbefale, at du er hos ham og 'holde i pote', selvom det er svært; jeg tror du vil sætte pris på det bagefter.
Mange tanker
Pia
apr 2007
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 16 Svar: 92
Det gør altid ondt at miste en man elsker højt..
sep 2008
Følger: 18 Følgere: 18 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 889
føler med dig, det er så utrolig hårdt sådan noget
TRØSTEKRAM fra mig og misserne.. *
sep 2008
Følger: 18 Følgere: 18 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 889
-ellers er det frygteligt at fortryde det bagefter, man kan ikke gøre det om.
**det er hårdt, men det er hårdere bagefter at vide at man ikke var der for sit elskede kæledyr til det sidste, (har prøvet, ikke sjovt, ikke med min gode vilje)
maj 2009
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 31
vi var hos ham og nussede med ham til det var slut, lægen var rigtig sød og gav os god tid med ham også da det var slut..
apr 2007
sep 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 6 Svar: 551
Hvis een af mine katte fik symptomer som dem du beskriver, ville jeg være taget til (vagt)dyrlægen med det samme!!
Det gør mig ondt at du har mistet en elsket kat, men I burde altså have reageret hurtigere
maj 2009
men tak fordi du lige følte dig ret til at give mig dårlig samvittighed, og vi var ved vagtdyrelægen... og vi reagerede med det samme tror du ikke vi brugte alt vores tid på at få fat i en der kunne tage ham... men tak for dit utrolig søde indlæg... nu havde vores kat leversvigt og leukæmi så som lægen sagde hvis vi så var ventet en uge havde det ikke kunne redde ham, for tror du ikke selv vi stod hos lægen og havde det så skidt med at vi ikke kunne få ham til lægen noget før...
men thumps up til dig... tak for dig søde indlæg
sep 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 6 Svar: 551
Hvis man har været her på siden længe nok, har man også set uendeligt mange eksempler på katteejere, der lader stå til og venter for længe med at søge dyrlæge. Og det er kattene, der betaler prisen hver gang. Derfor er det ærligt talt hos dem, mit største hensyn ligger. Beklager, hvis mit indlæg sårede dig.
maj 2009
men tak, og det er helt okay, hvis der er ejere der er sådan, kan jeg også godt forstå dit indlæg...
min kat skal aflives i dag