2.275 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Mia B
Mia B
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 31

min kat skal aflives i dag min kat skal aflives i dag

i torsdags begyndte vores dejlige kat at falde når han gik, og hans bagben faldt sammen hver gang han stod op.

vi tog så til dyrelægen lørdag og fik at vide at det var noget med nerverne og at det nok skulle gå i sig selv igen, puha hvor var det dejligt at få at vide, men lige som vi var ved at blive færdige, (lægen laver nogen sidste ting) for vi at vide at det nok højst sandsynligt er leversvigt eller leverbetændelse, hvis det var leverbetændelse burde det medicin han fik virke i løbet af weekenden, men hvis det er leversvigt jaa så gik det kun ned af bakke..

og desværre er det ikke blevet bedre, han spiser ikke men drikker okay meget, han går ikke på kattebakke og han har stadig svært ved at gå..

puha hvor er det svært altså,ved ikke helt hvad jeg vil med det her indlæg, andet end at fortælle at jeg i dag mister den mest fantastiske, dejlige kat, som betyder så meget for mig

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min kat skal aflives i dag
  • #1   10. mar 2010 Føler med dig, og sender dig mine varmeste tanker!
    Ved hvor svært det er at skulle sige farvel.

Ville gerne kunne sige nogle trøstende ord, men jae, ingen ord kan tage smerten.

Stort kram herfra. smiley

• #2   10. mar 2010 Det er jeg ked af at høre smiley
    Sørg for at være sammen med ham når det sker... Snøft....

• #3   10. mar 2010 Det gør også mig Ondt.Det er bare såååå Hårdt som alle ved herinde :'O(
    Sender et trøsteknus herfra.. *ss*

• #4   10. mar 2010 Øv hvor trist, men det er godt man har muligheden for at sige farvel *inden* det bliver smertefuldt og (for) uværdigt.

Jeg vil også anbefale, at du er hos ham og 'holde i pote', selvom det er svært; jeg tror du vil sætte pris på det bagefter.
    Mange tanker
    Pia

• #5   10. mar 2010 Ja Være til stede Osv kan også anbefales selv om det er hårdt :'O(Knus herfra..H

• #6   10. mar 2010 Det gør mig meget ondt. ;-(
    Det gør altid ondt at miste en man elsker højt..

• #7   10. mar 2010 Åhh nej da :'/

føler med dig, det er så utrolig hårdt sådan noget smiley selvom at man ved at man gør det der er bedst for dyret, er det jo ikke nemmere at skulle sige farvel smiley

TRØSTEKRAM fra mig og misserne.. *

• #8   10. mar 2010 Vil også anbefale dig at være der helt til hjertet stopper med at slå..

-ellers er det frygteligt at fortryde det bagefter, man kan ikke gøre det om.
    **det er hårdt, men det er hårdere bagefter at vide at man ikke var der for sit elskede kæledyr til det sidste, (har prøvet, ikke sjovt, ikke med min gode vilje)

• Mia B
    Mia B Tilmeldt:
    maj 2009

#9   11. mar 2010 tusind tak skal i have.¨

vi var hos ham og nussede med ham til det var slut, lægen var rigtig sød og gav os god tid med ham også da det var slut..

smiley

• #10   11. mar 2010 Knus herfra til jer :o(

• #11   11. mar 2010 Undskyld - jeg kan forstå, du er ked af det, men hvorfor i alverden tog i først til dyrlægen lørdag, hvis problemerne begyndte torsdag?

Hvis een af mine katte fik symptomer som dem du beskriver, ville jeg være taget til (vagt)dyrlægen med det samme!!

Det gør mig ondt at du har mistet en elsket kat, men I burde altså have reageret hurtigere smiley

• Mia B
    Mia B Tilmeldt:
    maj 2009

#12   12. mar 2010 fordi vi ikke kunne få en tid før ???

men tak fordi du lige følte dig ret til at give mig dårlig samvittighed, og vi var ved vagtdyrelægen... og vi reagerede med det samme tror du ikke vi brugte alt vores tid på at få fat i en der kunne tage ham... men tak for dit utrolig søde indlæg... nu havde vores kat leversvigt og leukæmi så som lægen sagde hvis vi så var ventet en uge havde det ikke kunne redde ham, for tror du ikke selv vi stod hos lægen og havde det så skidt med at vi ikke kunne få ham til lægen noget før...

men thumps up til dig... tak for dig søde indlæg smiley

• #13   12. mar 2010 Har din dyrlæge virkelig ikke mulighed for at tage akutte patienter? Det synes jeg ikke lyder særligt rart, og jeg har heldigvis aldrig selv oplevet det. De gange, jeg har haft akut syge dyr, er vi kommet til stort set med det samme. Hvordan skal man dog kunne planlægge kattenes sygdom flere dage i forvejen? Men jeg kan forstå, I gjorde, hvad I kunne.

Hvis man har været her på siden længe nok, har man også set uendeligt mange eksempler på katteejere, der lader stå til og venter for længe med at søge dyrlæge. Og det er kattene, der betaler prisen hver gang. Derfor er det ærligt talt hos dem, mit største hensyn ligger. Beklager, hvis mit indlæg sårede dig.

• Mia B
    Mia B Tilmeldt:
    maj 2009

#14   12. mar 2010 nej vi fik bare beskeden at hvis det var en nerve havde han ikke ondt og det ville gå i sig selv....

men tak, og det er helt okay, hvis der er ejere der er sådan, kan jeg også godt forstå dit indlæg...

Kommentér på:
min kat skal aflives i dag

Annonce