{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

render i røven på partner !:S {{forumTopicSubject}}

Ja vi har en han kat på ca 10 måneder kast. vi har haft

ham i lidt over en måned. sagen er den at den render

min kæreste i hælene hele tiden. lige godt hvor han går

hen. han kan komme ud gennem kattelem dog ikke om

natten. han går ud et par gange om dagen men kommer

hurtig ind igen.. når han så er inde miaver han meget.

nogen der kan fortælle hvorfor han gør det ? og hvad vi

måske kan gøre for at det bliver beder.

vil lige sige vi kæler meget for ham om aftenen og har en

søn der er hel vild med ham.

blev lidt langt men håber at få svar og råd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  render i røven på partner !:S
  • #1   17. mar 2010 hvad er det der er problemet? At han render efter din kæreste eller han miaver? Han har da bare kastet sin kærlighed på din kæreste smiley måske har han brug for mere opmærksomhed, så hvis han er alene, ville en kat mere være en rigtig god idé. Lyder som om han har brug for meget samvær, kan også være derfor han kalder. Hvornår er han blevet kastreret?

• #2   17. mar 2010 det at man nærmest falder over ham fordi han er klister peter er nok mest træls. også det at han miaver selvom vi er der og om natten.. han blev kast. for en måned siden. ja overvejer også en kat mere. men på vorews vej findes der allerde 4 katte. og han kan godt enes med den ene af de katte, ved ikk eom det har nogen betydning

• #3   17. mar 2010 Nej jeg kan ikke se at det har nogen betydning?

Jamen i har helt sikkert fået jer en dejlig kælen kat, som søger jeres opmærksomhed. Jeg ville sørge for at anskaffe jer en kat mere så har han den at lege med, og tilbringe tid sammen med.

Men det er da bare dejligt at katten gider jer.

• #4   17. mar 2010 Det er derfor jeg næsten er glad for at mange af mine katte fløjter rundt på bordet - så er jeg fri for at falde over dem.

Jeg har en del der smyger sig ind og ud mellen mine ben - dumme kræ

• #5   17. mar 2010 okay tak for hjælpen smiley

• #8   18. mar 2010 Kender godt den specielle gangart Britt nævner ;0) Samt at få hold i nakken af hele tiden at kigge sig over skulderen, for lige at tjekke at man ikke træder på katten..

Min er ligesådan - forlader jeg stuen følger han straks efter, om han så snorker nok så højlydt og lukkede døre tolereres ikke ret godt, der bliver både klaget højlydt, forsøgt med spring for at åbne døren og kradset på døren. Så jeg har vænnet mig til at gå i bad for åben dør, så den bette fyr kan sidde lige inden for døren og følge med i det der sker, uden selv at blive våd. Desuden er det også en god ide at tjekke vasketøjs poserne herhjemme inden man går i kælderen, da han har for vane at skulle "hjælpe" med at sortere vasketøj ;0)

Men som sagt, man vænner sig til det og det er jo altid dejligt at vide at der er en som er glad for en.

Kommentér på:
render i røven på partner !:S

Annonce