{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.626 visninger | Oprettet:

Min kat er ked af det .. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen ..

For nylig måtte jeg lade min dejlige kat få fred da den var blevet syg.. Lille Fis som vi stadig har savner sin bror helt forfærdeligt , han "græder" om natten og går og leder efter ham og kalder på ham mange gange om dagen ... Der er gået 19 dage og det er ikke rigtig blevet bedre .. Jeg ved godt at der kan gå noget tid men det er så synd for ham ... Han har jo aldrig været ene kat før ..
Er der noget man kan gøre ved det ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat er ked af det ..
  • #1   20. mar 2010 Skaf ham en ny ven, så hurtigt som muligt...så blir han snart glad igen.

• #3   20. mar 2010 Hej mette. Jeg står i nøjagtig samme situation, da min ene kat, soffies bror forsvandt... hun begyndte a maive hele tiden, og gør det stadig efter 5 mdr.. så nu får hun sig en ny ven her til maj.. For hun keder sig så meget og mangler i den grad stimulation fra en anden kat.. så mit råd ville helt klart være at få en ny ven til din kat.

• #4   21. mar 2010 Det samme gjorde min hankat da han mistede sin bedste ven for over et år siden - der gik ca 1 1/2 mdr så havde jeg fundet vores hunmisser som vi har nu og siden da har han ikke været deprimeret.

Så jeg ville bestemt finde en ny legekammerat til ham så hurtigt som det kan lade sig gøre - uden selvfølgelig at haste det for en selv. Men klart det bedste for din kat.

Kommentér på:
Min kat er ked af det ..

Annonce