{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.283 visninger | Oprettet:

MIN KAT ER BANGE {{forumTopicSubject}}

heej allesammen ..
jeg vil rigtig gerne have et enkelt kuld killinger med min lille huskat på ca. 1 år.
hun har kun været i løbetid én gang..
problemet er bare at hun er bange for andre katte..
f.eks: i dag så jeg hende ud gennem døren, hun sad og gemte sig under en stol fordi der sad en anden kat..
-hvad skal jeg gøre..
(kort fortakt.. jeg vil gerne have killinger men min kat er bange for andre katte, hvad skal jeg gøre?)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MIN KAT ER BANGE
  • #1   21. mar 2010 jeg synes det er synd hvis katten er bange, der er jo ingen grund til at traumatisere den mere :-s

• #2   21. mar 2010 Hvorfor avle på din kat? Den ser ikke ud til at have tavle eller noget - og der er et utal af killinger og katte i danmark som mangler et hjem.

At avle uden at være opdrætter er vel relativt egoistisk og slet ikke godt for bestanden af herreløse katte i danmark.

Blot min mening.

Venlig hilsen,
    Christina

• #3   21. mar 2010 Jeg synes også du skal tænke den tanke igennem endnu engang , og denne gang rigtig grundigt .. Hvis din kat er sky og bange - kan killingerne blive det samme , og det kan gøre de sværere for dig at komme a med killingerne - og hvad vil du så gøre ?

Desuden bør alle katteejere tænke på bestanden af herreløse killinger og katte som Christina osse siger ..
    Men kan heller ikk se meningen i at få killinger på en kat uden tavle - der er jo ingen fortjeneste , det er vel kun fordi du selv gerne vil , eller hva ?
    Sys da selv at killinger er mega søde , men er du så færdigt alt det DU skal sørge for når du har 6 alt for hyperaktive killinger rendende i dit hjem .

Men men , det er jo selvfølgelig ikk mit valg .

• #4   22. mar 2010 En sky/bange kat er ikke et oplagt valg til at blive mor, man bør forsøge kun at bruge de katte som er sunde, psykisk stærke og med et rigtigt dejligt temperament, særligt når der om kort tid kommer til at være mange, rigtigt mange overskudskillinger i omløb.

• #5   22. mar 2010 tak fordi i allesammen ville svare.. men jeg tror ikke jeg har gjordt det klart nok..
    min kat er overhoved ikke bange for andre mennesker og har verdens dejligeste temperament. hun er bare bange for andre katte..
    Ja måske er det lidt egoistisk.. men der er også rigtig mange der siger at de har bedst af at prøve det en enkelt gang..
    jeg ville godt kunne komme af med ihvertfald 3 af killingerne, og vi skal selv beholde én højst 2 ..
    så...

• #6   22. mar 2010 Hvis rigtig mange påstår en kat "har godt af" at få killinger, er de højst sandsynligt nogle uoplyste bonderøve, som ikke har sat sig ind i noget som helst hvad angår katte..

Det er blot min mening!

• #7   23. mar 2010 Synes du skal overveje stærkt at få hende neutraliseret i stedet for.

Det er da synd, at skulle "tvinge" hende til at parre hvis hun ikke bryder sig om sine artfæller.

Se bort fra din lyst til killinger og tænk på din hunmisser.

Kommentér på:
MIN KAT ER BANGE

Annonce