{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

at sætte 2 katte sammen hjælp {{forumTopicSubject}}

jeg står i den situation at jeg skal flytte ned til mine forældre 1 mdr.. de har en hankat som er vant til at være ude og inde.. og jeg har en hun kan som aldrig har været ude....

de skulle gerne kunne være i hus sammen 1 mdr..

nogle der har nogle ideer til hvordan det kunne bliver bedst muligt...
der er ikke mulighed for at dele huset op og vil helst gerne undgå at min hun kat skal bo på et lille værelse sammen med mig. da hun er vant til at kunne fylde ret megert.

håber nogle har nogle gode ideer. hurtigst muiligt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  at sætte 2 katte sammen hjælp
  • #1   30. mar 2010 Start med at have dem adskilt af en dør et par dage. Så bytter man om på kattene så de kan vænne sig til den andens dufte. Og så lader man døren stå på klem og åbner den lidt mere næste dag hvis ikke de selv har gjort det inden. Det er slet ikke sikkert der bliver de store problemer. Det er jo helt normalt at de hvæser og sprutter et par dage, men bare hold øje med dem, så de ikke flænser hinanden smiley
    Held og lykke med det hele smiley

• #2   31. mar 2010 Hvis din egen kat skal være indekat igen om 1 mdr, skal du ikke lade hende komme ud. Det vil være synd for hende, når hun igen skal til at være indekat og kan give dig problemer (med hende)
    Dermed mener jeg også du bliver nødt til at holde dem adskilt (dele huset op), da den anden kat jo godt må komme ud; alternativt holde hende på værelset, når du ikke kan holde øje med at hun ikke kommer ud.

Du *kan* risikere at de ikke kan li' hinanden, det er efter min mening også synd at udsætte både hende og ham for at skulle være sammen selv i kort tid, hvis de ikke kan udstå hinanden. Hvis de bliver bedste venner kan det omvendt være synd at skille dem ad igen....
    Hled og lykke med flytningen, håber det kommer til at gå godt
    smiley
    Pia

• #3   31. mar 2010 Jeg vil give Pia ret - for en måned skal man ikke stresse begge katte op ved at tvinge dem til at være sammen.

Katten der bor der skal have adgang til hvad den er vant til - din akt skal isoleres i et værelse - bag lukket dør.

• #4   6. apr 2010 vil bare sige at de ikke elsker hinanden, men kan sagtens gå sammen... udekatten har fri adgang til det han plejer og jeg holder øje med indekatten.. alting går super fint....
    det er dejligt...

• #5   6. apr 2010 Det lyder rart for alle parter smiley Fortsat held og lykke med dem smiley

Kommentér på:
at sætte 2 katte sammen hjælp

Annonce