{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

At sætte 2 katte sammen ???? {{forumTopicSubject}}

Heisa... Jeg har Lucca min smukke hankat på ca. 4 mån. Igår bragte jeg en lille Ragdoll hun mis hjem, på 2 år. Hun er vant til at gå med andre katte, men det er Lucca ikke og han virker til at være meget usikker og bange for hende. Så snart han syntes hun er for tæt på væser og knurre han ad hende, hvilket er synd, da hun bare er så sød og kærlig. Jeg havde jo håbet på at han ville acceptere hende og at de kunne blive glade for hinanden... Hvad kan jeg gøre for at lette processen ell. er løbet allerede kørt ? Har aldrig før prøvet at sætte katte sammen under samme tag *S*

Håber på en masse gode råd og meninger.
M.v.h Kiddie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At sætte 2 katte sammen ????
  • Sissel D
    Sissel D Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Katte: 1 Svar: 1
    #1   28. sep 2009 jeg har lige oplevet nøjagtigt det samme med mine to katte i går. har en kastereret hankat på 4 år som er lidt "adfærdsvanskelig" og reagerede nøjagtigt på samme måde som din, hvæser og knurrer, og så løber han hen og gemmer sig, da jeg ville sætte ham sammen med min kærestes søde, sociale hunkat på 1 år. Jeg lod ham bare gøre det, og nu efter knap 24 timer er det meget bedre og han er ikke nær så frustreret over det længere, og er blevet mere nygerrig over for hende. Så mit bedste råd er bare at give det tid, og vente og se om han ikke vænner sig til hende.

Mvh Sissel

• #2   28. sep 2009 Hej løbet er i hvert fald ikke kørt:-) da du først førte kattene sammen i går, og der kan godt gå noget tid før de acceptere hinanden, så du må være tålmodig:)

• #4   28. sep 2009 Det kommer, de skal bare vænne sig til hinanden

• #5   28. sep 2009 Eigh, det er jeg bare så glad for at hører.. Dejligt at løbet ikke er kørt og dejligt at man kan spørge til råds herinde*S* Jeg tænkte selv at de bare skulle have tid, så det er rart at få bekræftiget :0) Jeg havde nok bare naivt håbet på at de faldt i svime over hinanden ved første blik..hihi ;0) Tak for mange og gode råd smiley

Kiddie - Lucca og Manna

• #6   28. sep 2009 vores tog ca 4 mdr...inden de holdte op med at Hvæse og Overfalde hinanden...det skal bare tid til...lad dem Selv finde ud af det så går det bedst....

• #7   28. sep 2009 Hej ;o)
    Det kan godt tag tid, har selv fået en ny kat og der er gået 4 måneder men nu er han inde i flokken.. Der er en leder her og engang imellem skal han lige sættes på plads, men tro på et tidspunkt at det bliver ham der blever lederen her...
    Ungå og skæld for meget ud, og tag dig lidt af den anden kat, men bedst de selv finder ud af det, Held og lykke med katterne ;o))
    Mvh laila

Kommentér på:
At sætte 2 katte sammen ????

Annonce