{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
565 visninger | Oprettet:

lige det sidste {{forumTopicSubject}}

hej kg )

Jeg købte mig en rigtig sød og dejlig, men MEGET underernæret hun kat her i januar, vi er så såt ved a have fået noget sul på kroppen men det virker som om hun ikke vil tage på på bagparten, hvis i forstår?? hun er ved a væe "fyldig" foran men hendes lår og hofter specielt ér der ingen fedt over smiley

Hun har fri adgang til foder, og får våd foder en gang om dagen (killing), jeg vil dog ikke begynde og foder hende med kilinge foder permenent, da jeg også har en han kat, som er godt i stand, og jeg ser helst ikke han bliver meget større end han er nu (han vejer pt 5,5 kg)
Ha i nogle mirakel kure som i kan give? eller skal jeg "bare" så tiden an? hun er jo en lidt ældre dame på snart 2 år..

på forhånd tak

MVH Louise

ps se hende på min profil
DK bright's magdalena

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lige det sidste
  • #1   1. apr 2010 ja hun er ellers sund og frisk, hun fik orme kur 1 uge efter jeg fik hende hjem, og der har ikke været tegn på orm siden hun leger, og går rundt sammen med min hankat, hun er forresten stiriliseret, hvis det gør en forskel?

Nej kan desværre ikke stille det et sted hvor han ike kan kome til det smiley de er i hele huset begge to g synes det ville være synd hvis jeg skulle til a lukke dem hver for sig pga fodring smiley

• #2   1. apr 2010 Nogle katte er mere slanke end andre, hvad vejer hun ??

Jeg har 3 Mco, 1 er en tromle smiley de 2 andre er slanke også som du beskriver din. Ikke undervægtige men virker lidt ranglede bagpå... den ene er i vokse alderen men hannen er snant 3.

• #3   1. apr 2010 mener hun vejer omkring 3,5 kg nu, da vi fik hende vejede hun MEGET mindre, dvs omkring 2,5 kg.

Jeg ved ikke om hun er den slanke "model", men synes stadig hun skal have noget mere sul på bagkroppen end hun har nu...

Hun spsiser godt, og lige så mange gange om dagen som min hankat.

• #4   1. apr 2010 ja ved godt hun budre have adgang til killinge foder, men så ved jeg også a jeg får en tromel til hankat smiley han æder næsten ALT hvad han får serveret, og gerne gange 2 smiley

hun får vådfoder om morgen ingen jeg tager a sted, der for de en hver ca, også får de gær tabeletter om aften inden vi spiser, også kan vi godt engang i mellem (det er sjælden) give dem noget fersk kød af en eller anden slags, som de får.

Nej synes ikke det virker til tand prolemer, hun spiser fint, og lige så mange gange om dagen som min hankat, de deler gerne 1 kg på 2 uger...

• #5   1. apr 2010 man kan saktens mærke hofter, ikke så meget ryfrad mere og hendes ribben er dækket nu, så det er faktisk næsten kun hofterne der mangler noget sul.

Hvilket kød vil du anbefale vi giver hene, og hvor meget/hvor mange gange om ugen?
    Jeg synes jeg hr hørt så meget om man ikke må give for meget af den slags??

• #6   2. apr 2010 ulla p>> det vil jeg så prøve og gøre smiley

Marianne J>> hun bliver 2 her til sommer.. mit problem er jeg stadig kan mærke hendes hofter, og ikke kun ane dem, den det er lige før de stikker ud... hun virker også til hun er fin forti, der er ikke noget som "stikker ud" men bagtil, er der ingen fedt på hendes lår og over hendes hofter smiley

Kommentér på:
lige det sidste

Annonce