641 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Sammenføring af katte - hvad er bedst Sammenføring af katte - hvad er bedst

Vi har en dejlig stor hankat på ca. 4 år, og kunne egentlig godt tænke os en kat mere.

Men hvad ville det bedste være at anskaffe os, en hankat mere eller en hunkat?

Wilhelm er ude kat og opholder sig mest ude, han er meget sin egen og tingene skal ske på hans præmisser, han er ikke en kat man bare lige tager op for at kæle eller nusse med, hvis han vil kæle skal han nok komme til en.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sammenføring af katte - hvad er bedst
  • #3   6. apr 2010 Wilhelm er kastereret.

Måske jeg skal nævne at vi kort har haft en anden hankat som han acceptere. Han var ikke synderlig interesseret i den anden, men nok til at han alligevel engang imellem indviligede sig i lidt leg, men oftes gik han bare sin vej når den anden kat prøvede at vise interesse i ham, hvis den anden kat ikke helt opfangede at han ikke gad ham hvæsede han af ham og gik.
    Vi har ikke haft Wilhem så længe igen, han flyttede ind af sig selv sidste sommer og der var han en meget sky kat man knap kunne nærme sig. Så der er sket store fremskridt med ham den tid han har boet hos os.

Inden vi anskaffe os en kat mere, vil jeg bare gerne sikre mig hvad der evt ville være bedst af hensyn til Wilhelm.

Kommentér på:
Sammenføring af katte - hvad er bedst

Annonce