{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

Min hunkat tisser i min seng..:/ {{forumTopicSubject}}

Min ene hunkat ( som ikke er neutraliseret ) tisser i min seng.. Hun bruger fint bakken til at lave puha i, og hun tisser også i den, men hun strinter også i min seng..:( Jeg har fx. liiige skiftet sengetøj, og så strinter hun i den.
Hun har endda tisset direkte på mig, et par gange om natten.
Det er mest når hun er i brunst, hvilket hun egentlig er det meste af tiden...
Hun er indekat, og deler hjem med min anden hunkat, som er steraliseret. De to har det fint sammen.

Er der nogle der ved hvorfor hun gør det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hunkat tisser i min seng..:/
  • #2   7. apr 2010 Hmm.. det tænkte jeg jo nok, men sidste år var der ingenting når hun var i løbetid... det er noget hun er begyndt på i løbet af de sidste par mdr...

  • #5   8. apr 2010 - og nu hvor hun kan lugte, at hun før har tisset i din seng, bliver hun ved.

    vask dynen/sengen så godt du kan, og køb så et voksdug, et kraftigt stykke plast eller en presenning, som du kan lægge over din seng som et sengetæppe - så undgår du tisseri i dynen om dagen - men forhindrer selvfølgelig ikke, at hun kan tisser i dynen om natten....


  • #6   8. apr 2010 Hunkatte kan også strinte.. de markerer med deres urin i tilfælde at der skulle komme en han kat forbi.. min gjorde det sammen indtil jeg fik hende steriliseret.. nu er hun stoppet helt med det igen.. men skynd dig at få det gjort, ellers bliver det bare en vildt dårlig vane for hende..

    så det er enten, p-piller, neutralisering, eller en parring... men det er ikke sikkert noget a det hjælper, medmindre du skynder dig at gøre noget.. det bedste ville self. være en neutralisering hvis katten ikke skal bruges til avl..


Kommentér på:
Min hunkat tisser i min seng..:/

Annonce