183 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "nu det jul"
Nu det jul igen, og nu det jul igen
OG JULEN VARER LIGE TIL PÅSKEN... :o) Jeg tænker på om jeg erden eneste der er sindssygt stresset over at det er jul i næste måned? PUHA, mangler at købe julegaver, få pyntet op til jul, juleb...
OG JULEN VARER LIGE TIL PÅSKEN... :o) Jeg tænker på om jeg erden eneste der er sindssygt stresset over at det er jul i næste måned? PUHA, mangler at købe julegaver, få pyntet op til jul, juleb...
Skrevet af: Sanne A - 10. nov 2007
Nu´ det jul igen! Og nu´ det jul igen!
Hehehe.. Ville da bare ønske alle herinde en glædelig jul! Nu er det jo lige ved at være! :-P Jeg skal holde jul ved min far i år.. det glæder jeg mig til.. det er nemlig rigtig længe siden... og ...
Hehehe.. Ville da bare ønske alle herinde en glædelig jul! Nu er det jo lige ved at være! :-P Jeg skal holde jul ved min far i år.. det glæder jeg mig til.. det er nemlig rigtig længe siden... og ...
Skrevet af: Rikke A - 21. dec 2006
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af gardiner 500 kr.
- Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
- Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
- Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
- Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
- Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.
apr 2005
Følger: 56 Følgere: 54 Katte: 12 Emner: 192 Svar: 597
Og ved også at "mine" killinger der nu er flyttet i nye hjem også glæder sig rigtig meget, de har nemlig allerede været i gang med pakkerne, så de måtte pakkes om, hi hi...
Glædelig jul.
nu det jul igen.. tralalalala..