254 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Nu´ det jul igen! Og nu´ det jul igen! Nu´ det jul igen! Og nu´ det jul igen!

Hehehe.. Ville da bare ønske alle herinde en glædelig jul! Nu er det jo lige ved at være! smiley

Jeg skal holde jul ved min far i år.. det glæder jeg mig til.. det er nemlig rigtig længe siden... og vi bliver mange til jul.. smiley Håber bare det bliver hyggeligt!

Hvad skal i til jul? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu´ det jul igen! Og nu´ det jul igen!
  • #1   21. dec 2006 oka og mange tak ha dig en god jul også (:

• #2   21. dec 2006 Jamen glædelig jul... Vi skal holde ved kæresten familie i år, på sjælland, men det glæder vi os meget til...
    Der kommer desværre ingen børn med, det er jo mest for børnenes skyld at jeg vil holde jul, det er så hyggeligt...

• #3   21. dec 2006 glædelig jul og rigtig godt nytår

• #4   21. dec 2006 Tusind tak og i lige måde (:

I år skal jeg til skallerupklit og holde jul, sammen med en masse fra familien. Der bliver bare så hyggeligt!

• #5   21. dec 2006 I år skal min kæreste og jeg selv holde jul, og det bliver med min mor og hendes mand som gæster, da min kærestes forældre har måttet melde afbud.
    Det skal nok blive smadder hyggeligt, og lige sådan en stille juleaften som jeg har lyst til. :0)
    Kommer dog til at blive en lidt ærgelig jul uden min storebror, men han er desværre på aftenvagt, så det kan ikke være meget anderledes.

Sidste arbejdsdag i morgen inden juleferien. Glæder mig. 10 dage uden arbejde og børn. ;0)

Glædelig jul til alle herfra også. Gid den må blive vidunerskøn og fyldt med godt selskab og dejlig mad. ;0)

"Og hvor man end sig vender hen, så er det jul og jul igen. Og jul og jul og jul og jul og juuuul iiigen."

• #6   21. dec 2006 Det her skal jeg juleaften: http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=17742 *SSS*

Og <b>Glædelig Jul</b> alle!

Poteknus herfra.

• #7   21. dec 2006 vi holder jul herhjemme, min mor og lillebror kommer og hjælper os med at vælte os igennem alt julemaden.
    vi holder en utradionel jul iår
    vi skal ha
    forret
    rejecocktail
    hovedret
    oksefilet stegt på grill,dertil brune kartofler,en lækker sovs, flutes og menuchips plus surt

dessert
    ris ala mande og chokomoussé
    vi har inegn mandelgave,derimod spiller vi ludo om en lille gave istedet.

dernæst er der gaveuddeling og jule-lækkeri spisning

2 juledag skal vi op til min mor og spise grønlangkål og skinke

Kommentér på:
Nu´ det jul igen! Og nu´ det jul igen!

Annonce