254 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Nu´ det jul igen! Og nu´ det jul igen! Nu´ det jul igen! Og nu´ det jul igen!
Hehehe.. Ville da bare ønske alle herinde en glædelig jul! Nu er det jo lige ved at være!
Jeg skal holde jul ved min far i år.. det glæder jeg mig til.. det er nemlig rigtig længe siden... og vi bliver mange til jul.. Håber bare det bliver hyggeligt!
Hvad skal i til jul?
0 synes godt om
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 8 Emner: 22 Svar: 65
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.456
Der kommer desværre ingen børn med, det er jo mest for børnenes skyld at jeg vil holde jul, det er så hyggeligt...
apr 2005
Følger: 27 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 23 Svar: 204
mar 2005
Følger: 29 Følgere: 28 Katte: 1 Emner: 40 Svar: 192
I år skal jeg til skallerupklit og holde jul, sammen med en masse fra familien. Der bliver bare så hyggeligt!
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 693
Det skal nok blive smadder hyggeligt, og lige sådan en stille juleaften som jeg har lyst til. :0)
Kommer dog til at blive en lidt ærgelig jul uden min storebror, men han er desværre på aftenvagt, så det kan ikke være meget anderledes.
Sidste arbejdsdag i morgen inden juleferien. Glæder mig. 10 dage uden arbejde og børn. ;0)
Glædelig jul til alle herfra også. Gid den må blive vidunerskøn og fyldt med godt selskab og dejlig mad. ;0)
"Og hvor man end sig vender hen, så er det jul og jul igen. Og jul og jul og jul og jul og juuuul iiigen."
feb 2005
Følger: 246 Følgere: 240 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.934
Og <b>Glædelig Jul</b> alle!
Poteknus herfra.
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
vi holder en utradionel jul iår
vi skal ha
forret
rejecocktail
hovedret
oksefilet stegt på grill,dertil brune kartofler,en lækker sovs, flutes og menuchips plus surt
dessert
ris ala mande og chokomoussé
vi har inegn mandelgave,derimod spiller vi ludo om en lille gave istedet.
dernæst er der gaveuddeling og jule-lækkeri spisning
2 juledag skal vi op til min mor og spise grønlangkål og skinke
Nu´ det jul igen! Og nu´ det jul igen!