{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu det jul igen, og nu det jul igen
  • #1   10. nov 2007 Alt dette gør jeg først i december... synes først jeg er i jule stemning i december, det er alt for tidligt nu smiley

Godt nok bager jeg ikke og pynter ikke så meget op til jul.

• #2   10. nov 2007 er altid streest op til jul

• #3   10. nov 2007 Ingen grund til at stresse...det bli'r jo jul uanset...:-)
    Men spekulationer over adventsgaver - jo...skal ha' købt 16 af slagsen...host host...og ungerne har den alder hvor det er død-svært at finde på...

• #4   10. nov 2007 Jeg er ekstremt stresset allerede. Jeg har en eksamen den sidste uge i november og anden uge i december starter jeg en større skriftlig opgave som først skal afleveres i midten af januar. Så ingen jul til mig i år :o(

• #5   10. nov 2007 Jeg skal have vagt hele julen og første nytårsdag. Så jeg slipper lidt for stres. Skal bare have købt gaver, men slipper for at lave julemad og alt det andet. Skal bare pynte op i huset, for lidt jul, skal det jo være.

• sara *
    sara * Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 19
    #8   10. nov 2007 Først når det er den 1 December kommer jeg i julehumør :o)
    der er intet så hyggeligt som juleaften, og overhovedet ikke når alle folk er glade.

• #9   10. nov 2007 Jul....? :s
    Har så meget andet der kører rundt i knolden på mig lige nu, at jeg slet ikke tænker over jul... andet end vi ikke har penge til gaver og at jeg er bange for at tage på over julen... stress stress stress...

• #10   10. nov 2007 Jul stresser mig aldrig - det der stresser mig lige nu, er de næste to uger i kalenderen - den er fuldstændigt booket med aftaler hver eneste dag og der skal ikke meget til for at vælte mig stress-mæssigt.

Men den sidste uge i november er - indtil videre - næsten helt fri, så der skal hygges og pyntes.

December nyder jeg bare, køber gaver i min egen hastighed og lunter rundt og er rigtigt irriterende juleglad.

Ved endnu ikke hvor julen skal holdes, men det bliver heldigvis ikke hos min farmor, min far skal nemlig arbejde juleaften, så det kan ikke lade sig gøre. Men det hele skal nok blive som det skal være. Jeg har lært mig selv ikke at stresse over det hele, for så sætter jeg så høje forventninger at jeg ikke kan undgå at blive skuffet. Så tingene har de sidste to år foregået i mit tempo, så må folk finde sig i det eller lade være.

• #11   10. nov 2007 ORV Tina..... jeg gad godt være en af dine unger for en dag og prøve al den julehygge... smiley

• #12   10. nov 2007 nej jeg er ikke stresset. har købt alle mine julegaver for over en uge siden.
    jeg plejer ellers først at have ønskesedler d.1.11 og så have købt dem alle inden december. men i år fik jeg ønskerne hurtiger. det er rart at være tidligt færdig så man slipper for alt det juleras

• #13   10. nov 2007 Har lige en børnefødselddag for 12 drenge der skal arrangeres og overståes, før jeg begynder at tænke på julen.....:o)

• #14   10. nov 2007 Jul ????????????????

Hold da op,er det snart???

Vi er igang med at renoverer hele huset,så det er ikke det jeg tænker så meget på ...måske det er ved at være på tide *GG*

Godt,at vi ikke skal være hjemme i år ;o)

Kommentér på:
Nu det jul igen, og nu det jul igen

Annonce