{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.288 visninger | Oprettet:

katte adfærd?? {{forumTopicSubject}}

har en kast. han kat som er ude og inde kat. og naboen har to katte også to kast. han katte. mit problem er at de altid løber efter vores kat og slåsser rigtig meget.. og nu tør den nærmest ikke gå ude og hver gang der er en hø lyd eller der skrassler noget løber den for livet.. nogen der ved hvad vi evt. kan gøre? der kommer også en anden kat fra en anden vej over om aftenen og nabo katten er også efter den og i går aftes sloges de så meget at den anden kat blødte så meget at den ikke kunne bevære sig nogen steder hen..
naboens han kat er ellers lidt sky og vil ikke snakkes med.
håber det ikke blev alt for langt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  katte adfærd??
  • #1   13. apr 2010 jamen hele haven er hegnet ind. og de skal på en stor parkeringsplads for så at hoppe over i vores have. syntes det meget underligt at nabo katten gør det. for vores kat er meget sky i vorvejen

  • #2   14. apr 2010 Har det samme problem, min Wilma synes slet ik det er sjovt at være ude mere, pga. naboernes katte, sidste gang lå hun under bilen og rystede og var omringet af naboens katte, hun turde ik komme frem så hun kunne løbe ind, det var meget voldsomt smiley

    ´Nu har jeg bestemt mig for at lave en kattegård så kan hun hygge sig derinde og forhåbentlig få fred!


Kommentér på:
katte adfærd??

Annonce