hund og kat {{forumTopicSubject}}
Jeg har en fransk bulldog /gonzo) på 4 år, og har lige fået en killing (stump) på 14 uger. Første gang de så hinanden gik stump helt amok på ham. Gonzo vil så gerne slikke ham, og lege med ham, men stump vil ikke ham. Han hvæser af gonzo hele tiden. Lige nu forholder det sig sådan at gonzo har hele huset, men stump har kun datterens værelse, hvor vi har sat et gitter op i døren, så de kan se hinanden. Men stump er fræk og er begyndt at løbe over gitteret, så nu er han jo også alle vegne. Vi har besluttede os at hver gang vi er inde i stuen kommer stump med.så han kan lære at gonzo er her. De er blevet bedre til at være i samme stue, men hvor lang tid tager det for dem at blive venner, og måske ligge sammen... Jeg har sagt til ungerne at de nok skal regne med 2 md..
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 1 Emner: 26 Svar: 178
vi fik ny kat for en uges tid siden og nu er han holdt op med af hvæse at min hund
vi mennesker blander os altså for meget i naturens gang mht til rangorden/heakier...
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 1 Emner: 26 Svar: 178
apr 2010
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 2
stump løber ude nu, og hvis gonzo kommer så gemmer han sig bare, eller løber sin vej.. Han ved godt at gonzo bestemmer, men de skal også lige vende sig til hinanden.. stumpen har sovet i vinduet mens gonzo sov i stolen inden i stuen, så det hjælper på det.. tillykke med din killing
apr 2010
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 2
Ja jeg ved godt, at hunde og katte måske ikke kan sammen.. Men lad mig sige at de går meget bedre med dem..
Min anden hund fik min søster, og hun havde 3 katte, og den ene af dem er hundes bedste ven, de putter sammen og går aften tur sammen.. Jeg er også glad hvis de bare kan bo sammen, det er fint for mig.. Jeg håber på det bedste.. Gonzo har mødt katte før, da vi havde katte da han var hvalp, men der var vores kat meget gammel, så det var kun lidt de var sammen.. Men jeg takker for dit svar..
hund og kat