{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

kat nr. to. Han eller hun {{forumTopicSubject}}

Jeg er på ''jagt'' efter en killing smiley
Men er i tvivl om det skal være en han eller en hun.
Har Fiona på 3 år og har haft en hankat før. Fik ham da han var 3½ år og ham og fiona blev aldrig perlevenner.
Han blev desværre aflivet.

Vil ha en killing da jeg tror at fiona bedre ville kunne acceptere en killing end en voksen kat. Men skal det være en han eller en hun ?? Fiona er steraliseret og det bliver killingen også. Vil gerne ungå magt kampe osv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kat nr. to. Han eller hun
  • #1   11. maj 2010 Så tror jeg, du nok skal have en lille han igen, men det er ikke så frygteligt vigtigt, så længe den lille bliver neutraliseret inden, den bliver kønsmoden.

    Rumlemor var glad for Perle Puf, som nåede at komme i løb, inden jeg fik hende steriliseret, og efter det brød Rumlemor sig ikke ret meget om hende længere, selvom hun hurtigt blev steriliseret... :o/


  • #2   11. maj 2010 Har også tænkt på en han så der ikke kommer bitch fight smiley Men når de begge er neu. så ved jeg ikke om sådan noget sker.

  • #4   11. maj 2010 Det er ikke så vigtigt, du skal hellere tænke på at gå efter en killing/ungkat, som har et temperament der passer til din anden kat.

  • #5   11. maj 2010 Amigo

    Okay,Fiona er en meget fin dame der ikke finder sig i meget. hihi. tror hun ville blive fornærmet hvis der var en der 'overfaldt'' hende for at lege smiley


  • #7   11. maj 2010 Jeg har to piger og en dreng, og her er det faktisk de to yngste, altså en af hverk køn, der passer bedst sammen - de har mere samme sind, måske da de er henholdsvis halvt og hel perser, hvorimod huskatten går sine egne veje ;o)

    Så race, dvs. sind, spiller mindst ligeså meget ind som køn :o)


  • #8   11. maj 2010 Det kan være lidt svært at sige jo.
    Der er jo fordele og ulemper ved begge dele smiley
    Præcis som Amigo siger er han katte nok mere voldsomme, men hun kat kan være virkelig stride når det går galt.

    Vi havde chili på 8 år alm huskat. som ikke er ret aktiv mere, da vi fik nala som er 2/3 år.
    som er maine coon og der er gang i hende hele tiden.
    Så Chili havde meget svært ved at acceptere hende og vi måtte bruge vandsprøjte som eneste løsning.

    Selv nu ind i mellem får hun nogle dask.


  • #9   11. maj 2010 Fiona betyder alt for mig, og hvis de nu ikke kan sammen, ja så må den nye flytte igen. Dog ikke før alt andet er prøvet da jeg knytter mig til et dyr på rekort tid smiley

  • #10   11. maj 2010 smiley det kender jeg godt til ^^
    Vi forsøgte også med en del inden vi fandt en god løsning smiley
    Nu kan de da heldigvis ligge og sove sammen uden problemer når hun bliver for nær gående får hun et dask men intet med klør eller noget smiley
    Så dt kan lade sig gøre med lidt tålmodighed.



Kommentér på:
kat nr. to. Han eller hun

Annonce