kat + bad = Hvor varmt ? {{forumTopicSubject}}
Heej KG
Ja nu er jeg her igen , med spørgsmål så i ikke keder jer
Min lille Asti havde et mindre uheld for få sek. siden . Hun havde åbenbart synes hun skulle hoppe rundt ude i køkkenet hvilket hun ellers ikke plejer , men hørte lige pludselig et mindre brag og løb som vinden ud for at se hva der var sket , Asti sad på gulvet og ved siden a lå en flaske med rapsolie , hun må ha dappet til den med poten hvor efter den så er faldet ned over hende , for hun er i hvertfald godt smurt ind i olie !
Men jeg er jo nødt til lige at skulle ha hende i bad , men kom sådan til at tænke på hvor varmt skal vandet være når man bader en kat ? Den har jo en anden kropstemperatur end os .
Kom kvikt KG , skal ha missen i bad hurtigst muligt
(Lille fjols) hehe , er det ikk herligt at ha kat ? Jeg havde lige vasket gulvet , godt jeg ikk havde hældt vandet ud endnu
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
Waky Waky ;D
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 16 Svar: 425
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Hav den tændt, når katten kommer ud i badeværelset, og lad strålen komme <b>bagfra</b>.
Til katte bør temperaturen være lidt mere end albue-varmt, da kattes kropstemperatur er højere end vored.
PS: Sug det værste olie af førtst med køkkenrulle.
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
Men hun var bare så sød , utroligt , hun er lidt over 1 år og har aldrig været i bad før , og så er hun så sød
kat + bad = Hvor varmt ?