{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.232 visninger | Oprettet:

kat + bad = Hvor varmt ? {{forumTopicSubject}}

Heej KG smiley
Ja nu er jeg her igen , med spørgsmål så i ikke keder jer smiley
Min lille Asti havde et mindre uheld for få sek. siden . Hun havde åbenbart synes hun skulle hoppe rundt ude i køkkenet hvilket hun ellers ikke plejer , men hørte lige pludselig et mindre brag og løb som vinden ud for at se hva der var sket , Asti sad på gulvet og ved siden a lå en flaske med rapsolie , hun må ha dappet til den med poten hvor efter den så er faldet ned over hende , for hun er i hvertfald godt smurt ind i olie !

Men jeg er jo nødt til lige at skulle ha hende i bad , men kom sådan til at tænke på hvor varmt skal vandet være når man bader en kat ? Den har jo en anden kropstemperatur end os .

Kom kvikt KG , skal ha missen i bad hurtigst muligt smiley
(Lille fjols) hehe , er det ikk herligt at ha kat ? Jeg havde lige vasket gulvet , godt jeg ikk havde hældt vandet ud endnu smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kat + bad = Hvor varmt ?
  • #1   16. maj 2010 Come on KG !!

Waky Waky ;D

• #2   16. maj 2010 Jeg vil mene at det er samme temperatur som til spædbørn. Altså så lunkent at man kan stikke albuen ned i og så har det samme temperatur som albuen.-

• #4   16. maj 2010 Hvis katten ikke er vant til at kolmme i bad og ellers er bange for at blive våd, ville jeg foretrække at bruge håndbruseren.
    Hav den tændt, når katten kommer ud i badeværelset, og lad strålen komme <b>bagfra</b>.

Til katte bør temperaturen være lidt mere end albue-varmt, da kattes kropstemperatur er højere end vored.

PS: Sug det værste olie af førtst med køkkenrulle.

• #5   16. maj 2010 Hun tog sit bad rigtig rigtig pænt , er meget stolt a hende , hun sad bare lige så stille og kiggede på mig med store øjne , det lyste bare ud a hende at hun tænkte : Ååh mor , hva er det dog du laver ?

Men hun var bare så sød , utroligt , hun er lidt over 1 år og har aldrig været i bad før , og så er hun så sød smiley

Kommentér på:
kat + bad = Hvor varmt ?

Annonce