3.757 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Kat nr. 2, hvilket køn? Kat nr. 2, hvilket køn?
Min kæreste og jeg har haft vores skønne hunkat i et år nu, og tænker at vi gerne vil have kat nr. 2. Hun er nemlig indekat så vi vil gerne have at hun skal have en legekammerat.
Er der større chance for at kattene kommer til at enes hvis den nye killing bliver en hunkat eller en hankat? Den kat vi har nu er steriliseret.
0 synes godt om
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 10 Svar: 27
Jeg tror ikke det gør nogen forskel om i får en han eller en hun, det kommer an på kattenes personlighed om de kan enes. Alle katte er forskellige ligesom mennesker.
Men det er rigtig godt at have to katte når de er indekatte, så har de hinanden, når man ikke lige selv har tid til at sidde og nusse og lege.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
. Jeg ville nok vælge en hankat, men der er ingen videnskablige beviser på hvad der ville være bedst. Det er slet ikke sikkert at din kat vil accepterer en ny kat i huset. Men hunkatte er de mest territoriale, så derfor vil mit råd være en hankat
sep 2009
Følger: 45 Følgere: 47 Katte: 8 Emner: 49 Svar: 409
Altså hvis den du har er meget frembrusende og virker som en styrende kat, så skal du kigge efter en der er modsat nemlig tilbageholdende ;O)
Håber du forstår ;O)
nov 2008
Følger: 82 Følgere: 90 Katte: 3 Emner: 1.619 Svar: 5.088
Vælg den kat i kan lide og som i mener passer ind hos jer og sammen med jeres nuværende kat. Så skal det nok blive godt :o)
aug 2009
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 1
sep 2008
Følger: 18 Følgere: 18 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 889
Kat nr. 2, hvilket køn?