{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Både godt og dårligt! {{forumTopicSubject}}

Ja som nogle nok ved, så kom in elskede kat Shiva til dyrlæge i går, da han troede hun havde en hjerne svulst og ville observere hende i nogle dage!

Kan ses her: (link fjernet)

Hun er så kommet hjem i dag, og det viste sig "kun" at være et epeleptisk anfald! Der skal først medicin til, hvis de bliver hyppiere - min en gang om måneden! Så det er jo det gode i historien... (Forresten har Shiva været SÅ utrolig dejlig siden hun kom hejm - som om hun er i løbetid, som hun helst ikke skulle være!)

Det dårlige i det her, er at min anden misser Rollo, desværre skulle hjemmefra, da Shiva er stresset og bange. Så har måtte sende min anden elskede mis hjem til en af min mors venner... ØV...

Så nu må jeg undvære hende i et stykke tid, til Shiva enten får det godt eller jeg får en lejlighed, hvor hun kan komme med i!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Både godt og dårligt!
  • #1   5. jan 2006 Ved ikke hvad det er for noget medicin hun skal have hvis det, men har fået at vide at det er meget dyrt! Men der er ingen pris på denne mis! Hun er min første kat, og betyder derfor mere end de andre, også selvom at hun har det sind hun har!

    Det skal lige siges at det normalt kun er min mor og mig der må rører hende - hvis vi er heldige! Men Bare i dag har hun snakket med min mors gode ved, som fik Rollo med hjem OG en anden ven Shiva aldrig har mødt før! Det er normalt kun sket i en løbetid!


  • #2   5. jan 2006 Håber det går godt! Og Shiva er stadig sød! Godt nok må Mille ikke komme for tæt på killingen når Shiva putter med den! :o)

  • #3   9. jan 2006 Og her går det stadig rigtig godt med min Shiva.... Nu putter alle 3 i kassen sammen... så ved ikke om det er den der sidder i stikkontakten der har hjulpet eller det at Rollo er kommet væk... Men sød er hun i hvert fald blevet!

Kommentér på:
Både godt og dårligt!

Annonce