{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.166 visninger | Oprettet:

Hjælp til både foder og drengestreger ;) {{forumTopicSubject}}

Hej Alle smiley
Ja, jeg har jo min dejlige lille dreng Dexter på snart 1 år!! smiley
Han har hele sit liv lidt af rigtig dårlig / følsomt tarmsystem og vi har flere gange måtte til dyrlægen med ham, og jeg har haft telefonisk samarbejde med min super søde dyrlæge siden jeg fik ham, da jeg har haft rigtig svært ved at finde foder han kan tåle.. Først købte jeg bare noget billigt noget i Maxi Zoo, da det var det min søster brugte, men det ville hans mave bestemt ikke! Så prøvede jeg en skånekost fra dyrlægen som gav ham lidt ro i maven og derefter kom vi over på en helt almindelig killingefoder fra Hills som han godt kunne tåle. Så kom problemet igen da vi skulle skifte fra killingefoder og over til voksenfoder.. Selvom jeg tog det mærke der var tættest på killingefoderet fra Hills så gik hans mave amok igen, så prøvede jeg en skånekost fra RC som heller ikke virkede, og så nu er jeg på en ny skånekost fra RC som er købt hos dyrlægen som han godt kan tåle.. Dog koster den her lille pose jo altså bare 400 kr, hvilket vil sige at min kat æder for 300 kr om måneden nu! - Har i nogle gode råd til et mindre dyrt mærke som han måske kan komme over på som i har gode erfaringer med ? - ellers bliver vi selvfølgelig på dette foder.. han skal jo ikke være syg og dårlig.. Og det skal lige siges at Ja, vi har kørt ham MEGET langsomt over på nyt foder hver eneste gang vi prøvede...

Næste emne ! smiley
Han er jo en fræk lille fyr med MEGET krudt bagi.. Jeg tænker at få ham kastreret, vil det hjælpe på hans energi niveau ? For nogle gange kan man godt blive lidt træt i låget smiley

På forhånd tak! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til både foder og drengestreger ;)
  • #1   14. aug 2012 Ja Iams Hairball. Masser af fibre i.

    - Ja kastration er det eneste rigtige smiley


  • Bettina L
    Bettina L Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 71
    #3   14. aug 2012 Jeg har en kat på 4 år, der heller ikke kunne tåle forskelligt foder. Hun kastede op, og havde tit diarre. For et år siden gav jeg op, og fik taget en blodprøve, som blev sendt til Tyskland. Det kostede 1500 kr, men var alle pengene værd. Det viste sig, at hun havde for mange hvide blodlegemer, og at det højest sandsynligt var fordi, hun var overfølsom overfor indvoldsorme. Hun fik to ormekure lige efter hinanden, og siden har hun ikke kastet op.

    Kastration! Min hun-killing/terrorist blev steriliseret sidste uge, og kombineret med en Feliway i stikkontakten, er hun nu en mere rolig kat.


  • #4   14. aug 2012 Har godt godt om det der Iams Hairball.. men det er da til katte der kaster meget op er det ikke? det gør han jo ikke .. han får dirre..

    Susan/katte kælling. Nu med hjemmeside. - Lyder godt at det vil hjælpe på det, for jeg bliver nogle gange liiiiidt skør i knolden af ham! smiley
    Det er et attraktivt tilbud smiley - men nu er jeg jo lidt glad for ham ! smiley haha
    Har du gode råd til hvordan jeg stimulerer hans sanser bedst ? smiley

    Bettina L - Okay jeg må jo prøve at høre dyrlægen ad smiley


  • #6   14. aug 2012 Ja okay smiley Jeg må prøve.. det med godbider går ikke, da jeg har hund smiley hun finder dem nok noget hurtigere end ham! smiley haha...

  • #8   15. aug 2012 Hejzan - denne pose fås kun som 4 kg. desværre smiley

    Lotte / uvidende. sur og negativ gl. kælling - Nej han blev simpelthen for tyk af at blive på killingefoderet, så derfor blev dyrlægen og jeg enige om at det var bedst at få ham over på andet foder.


  • #9   15. aug 2012 er det ikke dyrt ?
    Jeg synes altså at det rigtig mange penge !


  • #10   15. aug 2012 Jeg synes at du skulle prøve Hills Z/D eller RC Hypoallergenic, hvis han har foderintollerance eller allergi.

Kommentér på:
Hjælp til både foder og drengestreger ;)

Annonce