{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.157 visninger | Oprettet:

Hjælp fra folk med både hund og kat/katte {{forumTopicSubject}}

Hej alle dejlige katte (og hunde) mennesker.

Nu er der kun 10 uger til vi får vores lille nye toy/dværg puddel hvalp og vi har i forvejen to skønne katte .

Min bekymring (hvis man kan kalde den det) er at når jeg fx skal være væk i længere tid end en hund kan være alene hjemme og tager hunden med eller lige skal noget hvor jeg tager hunden med ud fra lejligheden, bliver mine katte så ikke forvirret over at hunden kommer ind og ud af lejligheden, eller er det ikke noget de tager sig af ??
Ved jo der er tusinde vis af hunde/katteejere der intet problem har. Men ville gerne lige have afkraftet min bekymring smiley

Håber nogle kan hjælpe af med min bekymringer ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp fra folk med både hund og kat/katte
  • #2   13. mar 2012 Overhovedet ikke. Vi kan tage på campingtur en hel weekend (og lade naboen passe vores misser) uden de opdager det store bepelsede lokum er væk. Tror faktisk hunden kan være på ferie i en måned, og de vil bare kigge på hende, når hun kommer hjem, som om de tænker "nå der er du grimme". Katte regner ikke tid som vi gør..

  • Charlotte J
    Charlotte J Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Katte: 1 Svar: 13
    #3   13. mar 2012 Det er fint at du tænker over hvordan det skal gå med hund og kat - men som de tidligere har skrevet - kattene vil overhovedet ikke spekulere over det. De gør som de er vant til. Måske de ovenikøbet synes det er dejligt at "få fri" for sådan en lille irriterende snothvalp smiley

  • #4   13. mar 2012 Okay det var meget beroligende på en god mådenat fortælle det på smiley tusinde tak, er glad for jeres svar ! Nu er jeg stort set uden bekymringer ! Hihi smiley

  • #6   13. mar 2012 Berit: Tak for dit svar. Er glad for at hører, jeg ingen bekymringer må have smiley
    Så kattene vil ikke blive forvirret hvis jeg tager hunden med ud til min forældre eller i sommerhus eller andet ?
    Og ja skal nok holde øje med at de små missere ikke laver ballade og "driller" hunden smiley

    Hvor er dine pudler forresten fra ? smiley


  • #8   13. mar 2012 Slet ikke... Jeg har 1 hund og 4 katte og når jeg feks. tager en tur på weekend har jeg min hund med. når vi så kommer hjem er alt som det plejer at være...

  • #9   13. mar 2012 Okay lyder jo bare som om mine bekymringer har været ligegyldige smiley Men det er jo godt !

Kommentér på:
Hjælp fra folk med både hund og kat/katte

Annonce