{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  råd til udekat
  • #1   10. jun 2010 Skal den kun bo udenfor og aldrig ind?

    Først er det vigtigst det er en sund og rask kat, og jeg vil anbefale vaccination.
    Så er det vigtigt den får en vitaminrig kost, så den opbygger et lager, så den kan klare sig til vinter.
    Hvor skal den sove og gå i ly for regn og vind? Det skal være et tørt sted, gerne halm, hvor den rigtig kan putte sig i om vinteren smiley


  • Mia B
    Mia B Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 31
    #2   10. jun 2010 nej den skal ud når den har lyst men bo inde smiley omformulerede mig lige forkert.

    de er vaccineret og neutraliseret og det hele, men er bare nervøs om hvordan man introducere dem rigtigt til haven osv, smiley


  • #3   10. jun 2010 jeg er lige begyndt at lade mine komme ud, vi på dag 4 nu og de stadig meget meget forsigtige udenfor, så de vilde lege klare de indenfor hehe Jeg havde bare døren åben og så listede de selv ud og nu det så badeværelses vinduet de benytter. jeg har smidt lidt kattegrus (brugt) ud hist og her udenfor, så de kan lugte at det her de høre til og indtil videre går det fint hehe

  • #4   10. jun 2010 bm

  • #5   10. jun 2010 aha hihihihihi....

    Se det er meget lettere, at svare på smiley

    Jamen jeg har f.eks valgt det skulle være i en weekend (da jeg arbejder hjemme til hverdag) Så var der mere ro på smiley
    Så har jeg måske gået en tur rundt i haven med katten, og taget den med ind igen, og sådan har jeg blevet ved med, så jeg har kunne følge katten i dens opmærksomhed, så det kun blev til gode oplevelser smiley
    Så lidt efterhånden er katten kommet ned, og har gået rundt, og så har jeg fulgt den i tykt og i tyndt hihihi... Nogen der sagde katte-pyller mor???

    Og lige så stille, vænner de sig til det. Jeg synes det er en god ide, at øve med dem hvilken dør/vindue du gerne vil have de går ud og ind ad, det er nemli også en sikkerhed for dig, og kattene er som regel hurtige til, at fange det smiley altså når det virker smiley


  • #6   10. jun 2010 Ville lige høre dig tiil om din kat er øremærket?
    For vil ikke anbefale halsbånd, det kan gå rigtig galt!

    Da jeg skulle lære vores gamle huskat at være uden, tog jeg ham bare med ud lidt hver dag smiley
    Til sidst ville han gerne selv ud, men tror der gik 3-4uger før han var ude på egen hånd...


  • Mia B
    Mia B Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 31
    #7   10. jun 2010 okay uha er nu lidt nervøs for det smiley
    tak skal i have, tror også det bliver en weekend vi prøver, nu lover de jo regn i weekenden, er bedre at vente til lidt bedre vejr, eller er det lige meget??


  • Mia B
    Mia B Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 31
    #8   10. jun 2010 jo de er også øremærket smiley

  • #9   10. jun 2010 Mia- Ok, så vil jeg bare råde dig til at droppe et halsbånd, hvis du har overvejet det...
    Katten kan ved et uheld hænge sig selv i en gren, sidde fast i noget hvis den kommer og os slås, hænge fast i en busk i vild flygt fra en hund osv.


  • #10   10. jun 2010 Mange halsbånd er lavet så de åbner sig hvis de ting skulle ske, så største minus er, at det kan blive dyrt i halsbånd og navneskilt hehe

  • #11   10. jun 2010 Rikke- Men det kan også ske den ikke gør, er sket før...
    Ikke den store grund til at five halsbånd på hvis der er øremærke...


  • #12   10. jun 2010 nej korrekt, min den "store" har heller ik halsbånd på, da han er øremærket, men den lille har halsbånd på, da hun først får numre i ørene når det steriliserings tid.

  • #13   10. jun 2010 Rikke- Så er vi enig, hehe...

  • camilla K
    camilla K Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Svar: 7
    #14   10. jun 2010 Jeg åbnede bare døren og så kunne de gå ud stille og roligt i deres eget tempo og gå så "lang" /kort som modet tillod.

    Det var ganske fredeligt smiley - de kommer stadig ind flere gange ogsiger hej og så ud igen


  • #15   10. jun 2010 Mia....Det jeg selv gør er slevf. det som tidligere er skrevet-----Meeen så lære jeg også mislingerne at komme når jeg kalder.......
    Det er super vigtigt for mig, at jeg altid kan kalde dem inden for.


  • #16   10. jun 2010 Da min kat skulle lære at være ude, og skulle kunne finde hjem igen lod vi den gå rundt i haven når vi holdt øje med hende, så hun kunne kigge sig omkring. så begyndte vi lidt efter lidt at holde mindre øje med hende.. man kan også anskaffe sig en katte snor (det samme som kanin snor) og gå ture ude i haven, men det kan katten vist ikke lide..

Kommentér på:
råd til udekat

Annonce