{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Hjælp! min kat er bange... {{forumTopicSubject}}

For støjen der kommer fra min overbo.. de får lavet køkken og han er helt panisk når de borer.. er der noget jeg kan gøre for at berolige ham? jeg skal afsted her kl.11 og frygter at han skal blive helt sky for han er i forvejen nem at skræmme.. han gemmer sig under sofaen og kommer kun ud når de er stille deroppe of flygter ved den mindste ukendte lyd.. jeg har prøvet at tage ham op til mig og holde ham ind til mig og snakke beroligende til ham.. men det hjælper ikk smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp! min kat er bange...
  • #1   15. jun 2010 Er der noget mad(guf) eller noget legetøj han er glad for, så prøv at lokke ham frem med det imens lyden er der. Så lære du ham at forbinde lyde med noget godt.
    Det er da et forsøg vær.

• #2   15. jun 2010 jeg har prøvet med hans yndlings godbidder.. det hjalp lidt, han ligger på ryglænet nu.. men han er meget nervøs og tør ikk bevæge sig væk fra mig.. jeg har det helt skidt med at skulle nogen steder for jeg er væk det meste af dagen..
    kan noget musik mens jeg er væk måske hjælpe?

• #3   15. jun 2010 måske hvis du lukker ham inde i et rum længst væk fra støjen.

• #4   15. jun 2010 det kan desværre ikk lade sig gøre.. det er lige ovenover.. og det giver genlyd i hele bygningen..
    jeg har fået ham til at lege lidt og spise mens der er stille deroppe.. så håber de er færdige med det værste boring.. sætter noget beroligende musik på mens jeg er væk, har lavet det sådan at jeg kun er væk et par timer for den kat betyder utroligt meget for mig smiley vil jo ikk have han skal være utryg ved at være i sit eget hjem..

• #5   15. jun 2010 håber at det løser sig:0)

• #6   15. jun 2010 han er nu faldet lidt til ro selv om de borer lidt igen ovenpå.. jeg har valgt noget beroligende musik der skal spille mens jeg er væk så han ikke får fornemmelsen af at være helt alene. forhåbentligt kan det også overdøve støjen lidt smiley det hjælper jo med hunde i tordenvejr og heste og køer.. så forhåbentligt hjælper det også min lille mis smiley

• #7   15. jun 2010 Du skal under ingen omstændigheder forsøge at trøste katten, da du så faktisk kun opnår at forstærke dens angst.

Det bedste du kan gøre er nok at lade den være, og lade den søge i skjul der hvor den selv ønsker at være - du kan evt anskaffe noget feliway http://www.feliway.dk/

• #8   15. jun 2010 Tak fordi i sagde det med at trøste.. det vidste jeg nemlig ikk.. han blev sig selv igen ved 11 tiden da det ikk lød nær så højt når de borede.. men de kommer igen på tirsdag, så nu kan jeg forbederede mig lidt.. han gemte sig under sofaen da vi ikk rigtigt har nogle mørke steder andet end badeværelset.. og der hader han at være hvis døren er lukket. han har det fint nu , heldigvis. så jeg må skaffe noget feliway til næste tirsdag.

Kommentér på:
Hjælp! min kat er bange...

Annonce