{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

HJÆLP MIG!!! {{forumTopicSubject}}

Min hankat på lidt over 1 år er begyndt at tisse i vores dyner!!
Hvad skal jeg gøre? Han blev kastreret for en måneds tid siden.
Hvad gør jeg??
Min kæreste siger at hvis han bliver ved, må vores opdrætter tage ham tilbage!
Det vil jeg jo helst ikke! Hjælp mig..
Jeg ved ikke hvorfor han gør det? Det er ikke bare strint, det er TIS! Store pletter på dyner, lagen, betræk og hoved puder.
Forstår ikke hvorfor han gør det!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP MIG!!!
  • #2   20. jun 2010 Jamen det er ikke bare lidt tis. Det er en hel del !

• #3   20. jun 2010 Hvis han forbinder det at tisse på bakken med smerte pga en infektion,så er han nødt til at tisse andre steder.

• #6   20. jun 2010 Opdrætteren kan da ikke gøre for at katten ikke længere er renlig, det er jer der skal hjælpe jeres kat og ikke opdrætteren.

Det du beskriver kan være blærebetændelse, hvis katten har blærebetændelse, så er det frygtelig smertefuldt for den at tisse, og den kommer til at forbinde kattebakken med smerte, og vil derfor ikke bruge kattebakken.

Til dyrlægen med katten og find du af om katten har blærebetændelse, så den kan få hjælp.

• #7   20. jun 2010 Hmm har i forsøgt at sprøjte get off på dynerne evt?

• #8   20. jun 2010 Har i skiftet til en ny slags grus/sand i bakken?? Det t han tisser meget, tyder på at han holder sig længe fordi han af eller anden grund ikke vil bruge bakken. Hvi si har skiftet grus/sand i bakken, kan det være dér problemet ligger. (Vi havde samme problem med Nala) Hvis i har flyttet bakken, eller skiften den ud, kan det også være en årsag. Selvfølgelig kan en kat have urinvejsinfektion, og det er ofte det folk konkludere er problemet, fordi katten tisser bløde steder, men en kat tisser altid bløde steder også selvom den ikke har urinvejsinfektion. - Hvis den tisser på et gulv uden gulvtæp, vil det sprøjte og det er dét katten ikke bryder sig om.

• #9   20. jun 2010 Jeg siger ikke at urinbvejsinfektion er udelukket! Men det kan sagtens være fordi bakken er blevet anderledes at han tisser ved siden af.

• #10   20. jun 2010 Husk at vaske dynerne i noget der tager lugten fx rodalon

Kommentér på:
HJÆLP MIG!!!

Annonce