{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

slankefoder? {{forumTopicSubject}}

Så har dyrlægen officielt konstateret at min Chester er for tyk.
Han er Brite så han skal jo være kraftig, men han er godt nok blevet lidt vel omfangsrig omkring mavsen på det sidste.

Vi fik to smagsprøver på slankefoder med hjem, men ingen af mine drenge gider spise det, det er Hills R/D og specifik. og det duer jo ikke tabe sig, fordi man ikke vil spise maden, det er jo ikk ligefrem sund slankekur smiley

hvad bruger i andre af slankefoder?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slankefoder?
  • #1   21. jun 2010 jeg synes også de ser enormt kedelige og tørre ud de der piller, jeg gad ihvertfald ikk spise dem..

    ville du foreslå at barfe helt? og hvordan fungerer det i praksis?


  • #2   21. jun 2010 Mere vådkost kunne også være modellen.

    Specific er et rigtigt dårligt foder.

    Slankekost taber kattene sig ikke af, med mindre der afmåles. Der er mindre fedt i - de får kedelig pels og mange får skæl.

    Så helller noget lødigt almindeligt foder - i begrænset mængde.

    God fornøjelse:-)


  • #3   21. jun 2010 Jeg syntes heller ikk det ku være rigtigt at de skulle leve af de der vindtørre piller der ikke engang lugter af noget..

    så begrænset fodermængde, råt kød et par gange dagligt, mere vådkost i god kvalitet, andet jeg kan gøre?



  • #4   21. jun 2010 Motion er en god ting - iøvrigt taber de sig normalt om sommeren - helt af sig selv:-)

  • #5   21. jun 2010 han kan ikke komme ud, da vi bor på 4.sal.

    Leger en del med ham, og han er god til at tumle med Balder, men nu er Briter jo ikke kendt for at være de mest aktive katte, så han er ikk så nem at aktivere i længere tid ad gangen


  • #6   21. jun 2010 Nina, jeg er elveringsdygtig i motionister (om et par måneder) - en aby skal nok sætte fut i Balder:-)

  • #7   21. jun 2010 åhh Lis..ikke lokke..jeg har været inde og savle over din røde dreng som du har i annoncerne, men jeg må ikke få flere missedyr for manden, han synes to er rigeligt *G*

  • #8   21. jun 2010 Jeg så i aftenshowet at man kunne lave noget legetøj, for at give dem lidt aktivitet,.. det du skal bruge er en brugt køkken rulle og så lidt køkkenrulle til begge ender,.. så skal du lave nogle huller i køkkenrullen og så putte lidt mad ind i røret,. på den måde kan katten få lidt aktivitet og gøre lidt for at få maden,.
    - ved godt dette ikke er relevant for emnet, men det er godt for katte der ikke kan komme ud og skal tabe sig lidt,. Vores katte synes det var rigtig sjovt..

    Ved godt katte kan være snedige, men kan du ikke blande slankefoderet, med lidt af det gamle måske ??


  • #9   21. jun 2010 har jeg gjort, de har pillet det gamle fra og spist det, og de triste piller der nærmest ligner små træpiller, de får lige så fint lov at ligge tilbage i skålen *G*

    Jeg har faktisk en aktivitetsbold, som Balder er god til at bruge, men Chester er en doven Brite og gider ikke arbejde for føden så han lader Balder vælte kuglen og æder så den mad der kommer ud..*G* Så det er ikke chester der taber sig på den øvelse


  • #10   21. jun 2010 Neej okay ,.. de er snedige heh (:

    ja okay,. men du skulle i hvertfald vide det, hivs du nu kunne bruge det,.. håber du finder en løsning (:


  • #11   21. jun 2010 det er også en super ide, og som sagt kan Balder bruge timer på at trille bolden rundt i stuen.
    Men da det er chester der skal tabe sig, og han bare æder den mad balder vælter ud så er det nok ikke løsningen her smiley ellers tak for buddet, der er måske andre der kan bruge det


  • #12   21. jun 2010 Nina - den røde dreng kan du glemme alt om - han er solgt og flytter hjemmefra i næste måned.

    Det bliver godt at komme af med ham - han er temmelig klæbende - og tænk, det var det de faldt for:-) Han hang på far, mor og datter fra de kom til de gik, skøøønt, så hang han ikke på mig.


  • #13   21. jun 2010 har godt set at han er væk..men for pokker nogel charmerende træk han har..de der ører..uhhh..

Kommentér på:
slankefoder?

Annonce