{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

Dilemma med mine dyr :'( {{forumTopicSubject}}

Som nogen ved har jeg en dejlig kat som jeg er rigtig rigtig glad for, han kunne så ikke enes med min gamle fritte som jeg har haft ca. 1 år og solgte hende så, og alt gik godt og vi har en aftale med en på fredag og vi skal ud og se på en lege ven til vores elskede mis, nu har hende der købte min ilder så lige skrevet at det ikke går alligevel og hun kommer med hende NU og forlanger pengene retur som er sølle 300kr.

Jeg står så nu og er ret ked af det fordi jeg bare havde glædet mig til fredag hvor vi skulle kigge på kat < Europè m. stamtavle.

Jeg syntes næsten det synd for ilderen den skal skifte hjem igen men det jo også synd at missen hele tiden er efter hende og hun skal leve i frygt smiley

Hvad skal jeg dog gøre.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dilemma med mine dyr :'(
  • #1   21. jun 2010 du skal ikk give hende de penge igen dem kan hun ikk forlange! men kan godt se det er noget lort! men sys du skal tage den til dig og så have den i et rum kattene ikk kommer ind og så finde et nyt og roligt hjem til den

• #2   21. jun 2010 Det er da vel nok træls. Men jeg ville vælge stadig at anskaffe mig den nye kat og så komme af med ilderen. Jeg mener at kunne huske at der er nogle personer der optager "uønskede" ildere, som man af den ene eller anden grund ikke længere kan beholde.
    Men det er et grimt valg at stå med, når man holder af begge dyr

• #4   21. jun 2010 Nej - Jeg ville ikke give hende den gratis. Eftersom hun ikke vil have den, risikerer du bare, at hun enten sætter den af i en grøftekant eller sælger den videre, og så ved du ikke, hvad fremtid den får.

Men hent dog din nye kat og hold så din ilder isoleret, til du findes en god løsning for den - en løsning, der giver dig god samvittighed.

Findes der ikke et ilde-forum, du kan kontakte?

• #5   21. jun 2010 Hmmm - jeg bryder mig ikke om, når dyr bliver behandlet som en forbrugsvare.

Kan det ikke lade sig gøre, at du har ilderen i et rum hvor katten ikke kommer? Så er problemet vel løst?

Jeg forstår ikke hvorfor du ikke straks tager ilderen tilbage, så længe den er i et hjem hvor den ikke er ønsket, så er den jo meget sårbar.

Måske det mest humane ville være at få ilderen aflivet?

• #6   22. jun 2010 Altså jeg bor i en stor 1 værelses, så andet rum er ikke en løsning, behandler ikke mine dyr som forbrugsvare, det ikke min skyld at hun kom tilbage, og jeg tog hende da tilbage straks og gav alle 300kr retur, jeg vil gerne fremstå som en troværdig sælger og ikke som en der bare vil tjene penge, hun er tilsalg for 500kr med bur tilbehør, foder til min 3 mdr og diverse, og 300kr uden bur men med tilbehør, foder og diverse. Jeg syntes altså det er et fair beløb og ja jeg elsker mine dyr skide højt og det gør ondt på mig at tag mille tilbage, jeg overvejer også aflivning, men Mille er en rigtig hardcore ilder, hun opføre sig som hun altid har været her hele tiden? Så tror ikke hun har lidt de største skader eller noget. Mille er også vant til at komme med når jeg tager hjem til min mor og far, så det er ikke noget problem får Mille at rejse da hun er vant til det. Jeg vil gerne gøre begge dyr glade Min mis er lidt ensom og min ilder er bange får katten, men jeg vil lige holde jer opdateret.

• #7   22. jun 2010 Hvad er der galt med ilderen?

• #8   22. jun 2010 Katten og ilderen kan ikke enes smiley Min mis er alt for hård ved hende.

Ellers er hun sund og rask.

• #9   22. jun 2010 Jeg mente det nye sted..

• #10   22. jun 2010 Hun er vant til at komme med hjem til din mor og far. Vil de kunne give hende et godt hjem?

Har du fået set på det link, Ulla satte ind?
    På siden er der en rubrik til Hjem Søges.

• #11   22. jun 2010 Du skriver at du bor i en stor 1 værelses lejlighed og har kig på en kat mere. Er det helt gennemtænkt ?? Der kan jo osse opstå konflikt mellem 2 katte

• #12   22. jun 2010 Min mor og far er skilt har spurt men de vil ikke have hende heller.

Ja kigger på det nu smiley

Og Katten ja den er aldeles gennemtænkt, vi går jo ikke ned og køber en kat på fredag, vi skal bare ned og kigge og snakke med ejer, og den er med tavle så ja gennemtænkt er den da, desuden hvis vi skulle have den vil jeg have den på "prøve" også hvis det går fint beholder vi den. Og jeg vil først købe når jeg har set katten anden gang så jeg ved hvordan den er på forskellige dage.

• #13   22. jun 2010 Vi er på udkik efter en ilder:o)
    Er så forelsket dem:o)
    Vi elsker dyr og har lige nu 12 katte(ni killinger) og en kat der er her på hotel ophold til killingerne er kommet væk.. Vi har også en chihuahua, de er alle gode venner og leger sammen og spiser sammen og putter sammen:o)
    Vi har kigget efter ildere, men har ik fundet nogen endnu.. Ville din kunne være hos os tror du?

• #14   24. jun 2010 Jeg har fundet et sted til den lille dame nu smiley Men tak smiley

Kommentér på:
Dilemma med mine dyr :'(

Annonce