Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vægt kat
  • #1   2. jul 2010 hvor gammel er han og er han neutraliseret ??

Det er ikke ualmindeligt at katte kan tabe lidt i vægt om sommeren. Du skal lægge mærke til at han ellers er som han plejer.

• #2   2. jul 2010 Han er fra April sidste år. Han er kastereret ja. Har netop oprettet ham, så kan I se billeder.

• #3   2. jul 2010 Hej igen janne K

Hvis han ser ud som på billederne og ellers er frisk, glad og aktiv, som han plejer, så er der sandsynligvis ikke noget i vejen. Katte kan lige som vi mennesker være enten tynde eller tykke. Jeg synes han ser fin ud.
    Og som sagt er det ikke unormalt at katte spise lidt mindre her om sommeren. Men hvis du er nervøs, så give ham lidt råt kød, med høj fedtprocent eller kvalitets-vådkost. Så er du i hvert fald sikker på at han få vædske nok.

• #4   2. jul 2010 jamen han er frisk og frejdig nok. Ok tak, så er han nok ok, ser sådan ud nemli. Men han kan da godt blive forkælet med lidt kød alligevel. Har du noget du vil anbefale?

• #5   2. jul 2010 Jeg plejer at give mine det vi skal have til aften, det eneste de ikke får er rå fisk. De får både fars og hele stykker og kyllingevinger (spidsen).

• #6   2. jul 2010 ok tak - det kan han sagtens få noget af, det gør hundene også

• #7   2. jul 2010 Jeg har ikke lige styr på det med vægten - men hold da op hvor er han bare flot og sød smiley

• #8   2. jul 2010 smiley tak Amalie

Kommentér på:
vægt kat

Annonce