{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

Killinger uden mor del 2. {{forumTopicSubject}}

Ja i går oprettede jeg en tråd omkring 5 kattekillinger som er blevet taget fra deres mor som kun 6 uger. Ejerne valgte at sælge moren.

Jeg var meget bekymret for killingernes fremtid, da ejerne egentlig var ligeglade med dem og boede på toilettet og var underernæret pga. forkert foder (dog var alle de fysiske behov dækket).....

Så jeg oprettede diverse annoncer, tråde m.m, hvor jeg spurgte om nogen kunne tage imod disse killinger, da mit hjerte græd for dem......


OG NU er der lige en der har ringet fra hittekilling.dk og hun vil tage alle killingerne. Så imorgen henter jeg alle killingerne og afleverer dem ved hende, hvor de skal i pleje..... Hun har 5 års erfaring og har en masse andre katte, som de kan blive præget af og lære færdigheder af - nu hvor de ikke længere har deres mor.

Når de bliver 12 uger vil de blive neutraliseret og er klar til nye hjem smiley

Ih hvor er jeg lykkelig over at de fem killinger snart kommer i gode hænder og får præcis den pleje de har brug for.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killinger uden mor del 2.
  • #1   3. jul 2010 det er altid dejligt når noget trist alligevel ender godt.

    Godt gået Mette


  • #2   3. jul 2010 Mette jeg synes også du er en sej pige. At din store bekymring var at familien skulle overlade killingerne enkeltvis til tilfældige mennesker, hvilket jeg kun kan give dig ret i ville være katastrofalt for de små, de ville så nemlig ende som legetøj for nogen.

    Nu kommer de til at vokse op i en flok og vil der få de nødvendige "øretæver" altså af plejefamiliens katte , lære at være katte.

    Godt gået Mette smiley


  • #4   3. jul 2010 Tusind tak alle sammen:-) Det er virkelig en lettelse at jeg kan hente killingerne i morgen og ved at jeg aflevere dem et GODT sted, hvor de bliver passet og plejet, hvor ja jeg var virkelig nervøs for killingernes fremtid, hvis de skulle blive....

    Så i morgen tager jeg turen til sønderjylland med alle de små.


  • #5   3. jul 2010 Åh det er jeg ked af at høre :o(( Det gør nemlig rigtig ondt :o(

Kommentér på:
Killinger uden mor del 2.

Annonce