{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.121 visninger | Oprettet:

store killinger uden mor .. {{forumTopicSubject}}

Nogle jeg kender har killinger på 8 uger - som igår mistede deres katte mor ...

oven i det, er manden i familien kommet akut på sygehus, alvorligt syg ..

Hvad er bedst at gøre - at holde killingerne sammen (de vil nok skulle være alene 12 timer i døgnet)
Eller få dem afsted ud til de familier der skal ha dem ??

Jeg tænker lidt, at for 1 år siden, ville de jo være blevet solgt som 8 ugers - og kender godt den nye lov,men hvad ville i gøre .... ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  store killinger uden mor ..
  • #2   26. sep 2010 Der er ikke lige nu overskud til kattene - de fleste dyr må sælges pga sygdom, og forstår måske godt hvis man starter i den nemme ende, med at sende killingerne til deres nye hjem ...

    det jo straks værre med alle voksne dyr... smiley


  • #3   26. sep 2010 søg ammekat på nettet, så finde du nogle på forskellige sider som har en ammekat og de søger killinger til hende

  • #4   26. sep 2010 jeanette w - det kommer jeg så aldrig til ..... !

    Tror i selv at en amme vil ta 8 ugers killinger ??

    Jeg skal nok lige gi det videre ....


  • #5   26. sep 2010 ville nok finde et hjem til dem, hvor de kunne komme afsted 2 og 2 sammen.
    et sted hvor de vil blive forkælet med killingefoder osv
    tror ikke ret mange hunkatte ville tage sig af så store killinger, har selv et kuld på 9 uger og det er meget begrænset mormis gider dem.
    en gang imellem får de en tår , men ellers ikke meget interesse
    modsat vores gamle hankat der gerne vil putte med killingerne - smiler


  • #6   27. sep 2010 Jeg ville lade dem komme til deres nye hjem allerede nu, jeg syntes det er synd hvis de skal have 2 hjem inden de skal til det nye hjem, det vil skade mere end det vil gavne i den alder, Det eneste de opnår er utrygge og forvirrede killinger, der har meget større chance for at de får problemer senere hen i live. i den alder er tryghed det vigtigste *SS*

  • #7   27. sep 2010 jamen så undskyld man forslog det.

    det var ikke for at killingerne skulle amme. det var for at se en voksen hunkat som de kunne lære ting af!


  • #8   27. sep 2010 heidi - det er da fint du foreslår det, og hvis de havde været yngre tænker jeg også at dét ville være løsningen, men 8 ugers killinger, som tinna skriver, det er begrænset hvor meget mor mis gider dem, og så fremmede killinger ... tror ikk det vile gå ....

    hanne - jeg tror også det bliver løsningen ...

    Tak for jeres svar...


  • #9   28. sep 2010 jeanette - ja eftersom jeg tog turbo og knirke i pleje - EFTER trine fra vejle havde aftalt det med jer, snakkede med en bente flere gange, og hun skulle sende modermælks erstatning - som aldrig kom, og jeg endte med at måtte købe mme for 500 kr, og sendte mails om hvordan det gik og om de trives og da tiden så kom de var 8 uger - nej, så var der desværre ingen hjælp, fordi jeg ikk havde et seperat rum til killinger - og derfor ikk kunne være plejemor hos jer ....

    Dét er skam det eneste jeg har imod steder som kalder sig seriøse .... !

    Men Turbo og Knirke har det fint nu - uden hjælp....

    (ved godt i sikkert hjælper en masse killinger, og det er fint - hatten af for det, håber bare jeg var uheldig)


Kommentér på:
store killinger uden mor ..

Annonce