{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
932 visninger | Oprettet:

Kender I dette foder? {{forumTopicSubject}}

Vil lige høre om der er nogen som kender det foder som hedder Pronature, holistic. Det er fra Canada.
Hvad er jeres erfaringer med det?
Min dyrhandler vil begynde at sælge dette istedet for Hills, og min britte har godtaget det men men men jeg sværger jo til Hills.
Dette nye foder skulle være mere naturligt og indeholder ting som grøn te og masser af fibre og meget mere.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender I dette foder?
  • #2   8. jul 2010 Pronature killing:
    Tørret kyllingekød (min. 30%), malet majs, kyllingefedt, majsgluten, ris, roetrævler, tørrede hele æg, hele hørfrø (Kilde til omega 3-fedtsyrer), naturlige smagsstoffer, tørret gærkultur,
    lechitin, kolinklorid, kaliumklorid, salt, kalciumproprionat, tørrede tranebær, rosmarin ekstrakt, Yucca schidigera ekstrakt, hel timian, vitaminer og mineraler.

    Og voksenfoder min. 32 % tørret kyllingekød - så jo, der er masser af kød i ... bestemt et foder på højde med Iams, Royal Canin og Hills osv osv


  • #3   8. jul 2010 Jah der er masser af kød i.
    Og Lotte, det med te bl.a. er tilsat istedet for alle de kunstige tilsætningsstoffer du normalt finder i katte foder. Her har de puttet naturlige ting i.
    Lailah- kender du til det?
    Jeg venter og ser på min drengs afføring for der er nu den bedste måde at se om et foder er godt.


  • #4   8. jul 2010 Jo men det kan gøres meget bedre, efter min mening er 32 % kød for lidt. Applaws og Orijen har omkring 80 % kød og ingen korn eller andet fyld..

  • #5   8. jul 2010 Fodrede mine gamle katte med Royal Canin blandet med ProNature.... de elskede det og trivedes kanon på det.

    Fodrer nu med RC / Sanabelle - ingen ProNature, men kun fordi jeg er flyttet og der ingen forhandlere er her omkring...


  • #6   8. jul 2010 Jeg har tidligere brugt Pronature kitten, mine katte trives rigtig godt med det.
    Jeg har dog fravalgt det nu, da jeg syntes det er for dyrt og besværlig. for det kan kun fåes i 3kg poser og hostede dengang 169kr. pr. pose.


  • #7   8. jul 2010 Tak for jeres brugbare svar.....

  • #8   9. jul 2010 Kan godt se, at Orijen har 75 % kød - men jeg kan ikke læse mig til, om det er frisk kød eller tørret... for det er nemlig ikke helt lige meget. F.eks går der 5 kg kyllingekød til at lave 1 kg. tørret kyllingemel...

  • #9   16. aug 2010 malene..hvad for en variant har du købt..overvejer nemlig at køre mine misser over på det..:)

Kommentér på:
Kender I dette foder?

Annonce