{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

2 katte, hvor mange gange tømmer i om {{forumTopicSubject}}

hej KG....

Jeg har to katte og en kattebakke, som de begge bruger meget fint... Men mit problem er at det begynder hurtigt at lygte af pis osv smiley jeg tømmer den dagligt, (helst om aften) men allerede næste morgen lygter der, jeg bruger super clump, som jeg har været rigtig glad for at bruge da jeg synes det er nemt at håndter og kattene kan "finde sig til rette" i det..

Hvor mange gange om dagen tømmer i jeres kattebakke, og hvor mange katte har i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 katte, hvor mange gange tømmer i om
  • #1   10. jul 2010 Har kun en kat, men tømmer den mindst én gang om dagen, nogle dage 2 gange hvis den lugter smiley

• #2   10. jul 2010 jeg tømmer den self også når den lugter.. men jeg kan ikke forstå den kommer til a lugte så hurtigt??

• #3   10. jul 2010 Nej, det lyder godt nok lidt hurtigt.. hvor tit skifter du grus i bakken ?

• #4   10. jul 2010 Louise Therese J

Jeg har en hun kat og jeg bruger kattesand, jeg fjerne efterladenskaber flere gange dagligt og vasker samt skifter ca. hver 3 dag.

Har du han katte? hvis du har hun og han katte der ikke er neutraliseret lugtere det grimmere. men mener man ka få sådan noget duft ting, man kan hælde i, synes jeg har set noget i en reklame fra maxizoo

• #5   10. jul 2010 jeg bruger et grus med lidt babypuder duft i jeg tømmer ca hver anden dag og har 2 katte en han og en hun kat her lugter det aldrig udover hvis de lige har været i den men 5 min efter er lugten væk.

jeg tømmer min i bund ca hver anden måned

• #7   10. jul 2010 en bakke er for lidt i mine øjne. jeg har 2 katte og 2 bakker jeg tømmer morgen og aften. har læst et sted at de anbefaler man har én bakke mere end det antal katte man har. jeg har istedet valgt at tømme en ekstra gang pga pladsmangel til ekstra bakke.

jeg bruger desuden extreme clasic kattegrus som bedst fjerner lugt.

• #8   10. jul 2010 Jeg bruger klumpende kattegrus og tømmer "klumperne" ud to gange om dagen, men hvis der er for lidt grus i bakken, så tissetåren når ned til bunden, så lugter det ret hurtigt. Men efter, at jeg hele tiden sørgede for, at der var et godt tykt lag 10-15 cm lag grus i bakken, så lugter det ikke.
    Så når det, at klumpe, før det når plastic bunden af bakken.

• #10   10. jul 2010 therese: kan muligvis huske forkert, men mener at både rodalon og klor er bandlyst i nærheden af katte

• #11   10. jul 2010
    Jeg fjerner klumper minimum 4 x dagligt. Bruger Ever Clean eller Extreme Classic (uden duft). Kanter tørres af efter behov (Bjarne tisser ofte op ad et hjørne i bakken).
    Ca. hver anden uge skiftes gruset ud og bakken rengøres med almindelig uparfumeret rengørigsmiddel.
    Her lugter aldrig af tis smiley

• #12   10. jul 2010 **og vi tømmer ca. hver anden dag**

tømmer alt gruset ud eller tømmer for klumper?

• #13   10. jul 2010 God bakkehygiejne skal man have når man har katte. Der er rigtig meget det smitter via bakken

• #14   10. jul 2010 Det er forskelligt hvad man opfatter som god hygiejne - det er ihvertfald bakketømning mere end en gang om dagen.

Hygiejnen er især vigtig med killinger ...

• #16   10. jul 2010 Dk Catzia **Flere gange om dagen kalder jeg hysterisk**

Ok, så må du synes jeg er hysterisk :S Selv kalder jeg det ordentligt og hygiejnisk og hensynsfuldt over for kattene smiley

Èn gang cirka hver anden dag kalder jeg ulækkert.

• #17   11. jul 2010 Ja så er jeg også hys smiley Jeg har 8 katte og 8 bakker og de bliver tømt to gange dagligt, når jeg ikke har killinger. Når jeg har killinger tømmer jeg mere smiley 1 gang hver anden dag, synes jeg også er ulækkert smiley

• #19   11. jul 2010 Min kat har kattelem, og besørger også udendørs, så derfor fjerner jeg kun klumper to gange om dagen.
    Jeg bruger klumpende kattegrus fra Aldi og vasker bakken med opvaskevand én gang om ugen, hvor den bliver tømt helt og gruset udskiftet. Det har aldrig nået, at komme til at lugte.
    Måske, fordi den bliver fyldt helt op med grus.

• #20   11. jul 2010 Med udgangspunkt i kattens meget veludviklede lugtesans og de er kendt for renlighed, så fjerner jeg også klumper mindts 2 gange her og vask af bakker ca. 1 gang om ugen.

• #23   11. jul 2010 vi har 3 katte og 2 bakker, jeg tømmer hvergang jeg ser der er klumper og renser hele bakken hver uge..

• #24   11. jul 2010 Jeg har 2 katte og 2 bakker - der bliver fjernet "klumper" hver dag også flere gange om dagen.
    Bruger MASSER af extreme classic med babypudder duft - det er vigtigt, at der er et godt lag i, da det ellers netop vil komme til at lugte, hvis tisset sidder i bunden af bakken smiley Er meget hysterisk, så spørger ofte gæster, om de kan lugte kat i vores lejlighed. Indtil videre har man ikke kunne lugte kat i vores hjem så fortsætter på denne måde smiley

• #25   11. jul 2010 jeg har 5 katte og 2 bakker har tit hørt det der med man skal have mange bakker når man har mange katte men her fungerer rigtig godt jeg bruger klumpende kattehgrus og det tager lugten jeg tømmer klumper 2 til 3 gange om dagen og tømmer og vasker bakken helt ren 1 gang om måneden i rodalon . og fylder rent grus i efterhånden som jeg tømmer den .
    2 af mine katte gør også det der med at de lige skal op og tisse i bakken når den er blevet rengjort . og jeg har aldrig problemer med lugt eller utilfredshed.

• #26   16. jul 2010 krista N:
    kom sådan til at smiler. sheba står også altid og tripper når jeg tømmer bakke morgen og aften smiley har altid tænkt at hun har holdt sig for at få en ren bakke, men er mere logisk at den skal lugte rigtigt. hihi-den tossede kat smiley

Kommentér på:
2 katte, hvor mange gange tømmer i om

Annonce