1.220 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

alder på killinger alder på killinger

hej ja jeg sad lige og var inde og kikke lidt på gul og gratis da jeg faldt over en anongse med en der havde killinger til salg og og forstod ikke helt hvornår de var salsklar så spurte til det og det her var svaret jeg fik:

Ja altså, normalt sælger man killinger når de er fyldt 12uger. Jeg står dog midt i en flytning, og har spurgt dyrlæge om de må sælges når de er 10uger. hvis de spiser tørfoder og selv drikker vand, de må de gerne. Så de er ti uger

kan det passe er det lovlig?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  alder på killinger
  • #1   13. jul 2010 Umiddelbart ville jeg sige nej...
    Og vil bestemt ikke anbefale nogen, at købe el få killinger før de er nået de 12 uger.
    Men om en dyrlæge vil sige god for det, aner jeg ikke smiley

• #2   13. jul 2010 syntes det virker meget underlig at det skulle være oki

• #3   13. jul 2010 Det er ikke lovligt, hvilket dyrlægen bør vide.

• #6   14. jul 2010 Synes nogle gange at dyrlægens ord blir samlignet med guds ord. Hverken dyrlægen eller gud for den sags skyld kan ændre på lovgivningen... De SKAL være 12 uger

• #7   14. jul 2010 Selvom dyrlægen siger det, så er det ulovligt.. Dyrlægen kan ikke ophæve loven

• #8   14. jul 2010 De SKAL være 12 uger og det er muligt hun skriver at dyrlægen har sagt ok til det, men det kan hun jo sagtens skrive. Det er der ikke nogen der tjekker op på alligevel, hvis de aftager een af dem. Og har en dyrlæge udtalt det, så er han i hvert fald på den forkerte side af loven.

• #9   14. jul 2010 har jeg også skreved til hin men det her er hvad hun har svaret igen:

tja, ud fra dyrlæges udtalelse tror jeg ikke din fine bemærkning betyder det store. Tror heller ikke kattene mærker den store forskel, og desuden er dette ikke en debat side, men tak for din store interesse i paragraffer og lektioner. / En anden gang, find et andet sted og uddel dine bemærkninger. Har haft katte i 12år og det er nok ikke første gang jeg prøver dette skal du se. Desuden bliver kattene ikke mindre søde, raske eller anderledes af at skifte bopæl en uge, el to før tid, har dyrlæges ord på dette smiley Farvel med dig og svar venligst ikke tilbage på denne meddelse, sys det er latterligt du tager kontakt over du ikke mener jeg kan sælge mine katte. Du nedgør min flotte annonce og jeg starter så forfra nu. Tak. held og lykke med kattesøgningen, håber du finder hvad så søger

• #10   14. jul 2010 Jo katten mærker den store foreskel.. Min kat ROttweiler kom væk fra sine søskende som 10 ugers (og sin mor som 8 ugers fordi hun blev kørt ned) og han er ikke helt normal

• #12   14. jul 2010 Nu kan jeg ikke lige finde den annonce, der er lige nu 804 salgsannoncer og 296 "gives væk",mfor så ville jeg gerne melde hende både til GoG og politi. GoG skal nemlig følge loven og sletter sådan en annonce hvis de bliver gjort opmærksom på den

• #13   15. jul 2010 hun er under perser katte

Kommentér på:
alder på killinger

Annonce