{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fluer??
  • #2   16. jul 2010 Mine æder osse alle de insekter de kan komme til, til stor glæde for mig der ikke kan fordrage stankelben. Kashmir kan endda "gribe" dem oppe i hovedhøjde og højere. Fluer overlever heller ikke længe her i huset, lækkert.
    Jeg har aldrig endnu hørt om en kat der er blevet alvorlig syg af at spise insekter.

• #3   16. jul 2010 Nej smiley Katte er kødædere, og det lidt kød der er i fluer er kun godt for dem smiley

• #4   16. jul 2010 altså vores ene kat åd da en flyvende bille og et flyvende stankelben igår

• #5   16. jul 2010 Det er bare gode proteiner smiley

Fluer er meget protein rige smiley

Der er da intet farligt i fluer smiley Højst at de kan bære nogle trælse bakterier , meen jeg er sikker på at kattens bakterier i tarmen nok skal skal tage livet af disse smiley

Lad du bare missen spise dem , jeg bruger i øvrigt min kat som edderkoppe fanger (Jeg er meeget angst for edderkopper, tør ikk engang klappe dem med en sko) Så jeg kalder på Asti , så kommer den lige og befrier mig fra den smiley

• NH J
    NH J Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Katte: 2 Svar: 10
    #6   16. jul 2010 Ja, fluer er bestemt også en del af mine kattes diæt.

Edderkopperne bliver dasket til og efterladt fladmaste på gulvet...en fin gave at vågne op til smiley

• #7   17. jul 2010 haha smiley trods alt æder min mis , aalt hva der kan kravle eller flyve smiley Den skal bare lige lege 5 min først smiley

Kommentér på:
fluer??

Annonce