{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øje løber i vand.
  • #1   17. jul 2010 Det kan være mange ting, i værste fald starten på smitsom øjenbetændelse. Jeg ville ikke se tiden an.

  • #2   17. jul 2010 Ring til dyrlægen og hør hva det kan være smiley eller tag ud med missen . Hvis det er øjenbetændelse er det en go idé at komme i gang med en behandling i stedet for at lade det stå til


  • #3   18. jul 2010 jeg har jo snakket med dyrlæge og hun siger jeg skal se tiden an .

  • #4   18. jul 2010 Det er jo et godt og billigt råd, men er det osse det for killingen ???

  • #5   18. jul 2010 da det næsten er gået væk. har jeg snakket med dyrlægen igen og spurgt om hun ikke synes det var bedst lige at for det tjekket at alt er som det skal være. hun mener det er lige meget da det næsten er gået væk. hun er sikker på det gå i sig selv . efter det her har jeg seriøst overvejet at få en anden dyrlæge er der nogle der kender nogle gode i Slagelse eller område?

  • #6   22. jul 2010 jeg sys lige jeg ville fortælle jeg har været hos doktor dyr og der var ikke noget med hendes øje hun mener hun måske har haft noget som sad og drille hende i øje og derfor løb det i vand i en dagstid .. smiley er så glad at det ikke var noget smiley

Kommentér på:
øje løber i vand.

Annonce