762 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

øje løber og næsen med øje løber og næsen med

Min ene hankats ene øje er begyndt at løbe rigtig meget..! Det er faktisk hel vildt som det løber. Han har ogå noget i næsen som han har haft siden vi fik han fra et internat..

Hvad kan man gøre for at det stopper? Må man bruge kamilethe eller ej?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øje løber og næsen med
  • #1   15. okt 2008 Det kunne godt lyde lidt som øjenbetændelse.
    Der kan både øje/øjne og næse løbe.

Snow har haft øjenbetændelse to gange, og det viste sig ved at hun kneb det ene øje sammen (nærmest somom hun blinkede til mig), og så kom der sådan noget guligt snask i øjet kort tid efter.

Ved dyrlægen fik hun piller og nogle øjendråber. Det er meget effektivt.

Men er du virkelig i tvivl, så ring til dyrlægen og spørg.

• #3   15. okt 2008 Få en dyrlæge til at se på det.

• #4   15. okt 2008 har lige snakket med dyrlægen som mener det er en virus.. Men hun siger at man godt må bruge kamilethe og ikke saltvand..!

• #5   15. okt 2008 Altså de dyrlæger - de dyrlæger smiley

Kamillethe må IKKE kommes ind i øjet!
    Det svier, og uanset hvor godt det sies, indeholder det små partikler, som danner grobund for bakterier.

Brug sterilt saltvand. De købes til næsten ingen penge i små ampuller (på apoteket, Matas ell. optiker - bruges også til rens af kontaktlinser)

• #6   15. okt 2008 ja er som rigtig.. det er sku tragisk at går man til to forskellige dyrlæger får man to forskellige svar..!

Men vi tager ham med til den dyrlæge der er tilknyttet internatet da det godt kan være det er noget han har fet dernede

• #7   15. okt 2008 Jeg har altid små saltvandsampuller i huset i tilfælde af at en af mine dyr skulle få lidt begyndende øjenbetændelse. De hedder også saltvandsnæsedråber.

De holder længe og er billige i indkøb.

• #8   16. okt 2008 Nu hrar vi prøvet med saltvand og alt det gør er at gøre det være - Vi briger i stedet kamilethe og det hjælper utrolig meget.. Kunne heller ikke helt se hvorfor man gennem 20 år har brugt det til både sine katte og børn uden at blive advaret om at det er farligt for øjet..

• #9   17. okt 2008 Den er blevet sat på pencilin og idag er der faktisk ikke noget med øjet.! Og vi hælder jo ikke ind i øjet på ham, men dypper et stykke vat i det også renser ham omkring øjet med det og det er det der hjælper..!

Kommentér på:
øje løber og næsen med

Annonce