{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
411 visninger | Oprettet:

Steraliseret mis, tisser overalt!! {{forumTopicSubject}}

Hej min ene hunkat har fået en tendens til at tisse alle steder.. Har too, men er rimelig sikker på det kun er den ene.. Til at starte med var det faktisk de steder hvor der var lidt baldrian hun tissede, men nu er det alle steder i stuen og i gangen... det er sket et par gange i soveværelset, men dette kan have været uheld...

Nogen der ved hvad jeg kan gøre??

På forhånd tak!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Steraliseret mis, tisser overalt!!
  • #1   21. jul 2010 Fjern al baldrian fra huset! Jeg har også haft en hunkat, der tissede på al baldrian...

Hun markere sit territorium - hvilke forandringer er der sket i hendes liv?

• #2   21. jul 2010 det første der slog mig var om der er sket stor ændringer i hendes liv ? smiley

• #3   21. jul 2010 Det samme gjorde min hunkat.. Hun var sterilliceret (fjernet æggestokkene), men kom stadig i løb, og efter noget tid tissede hun hist og her. Senere blev det til større søer... Hun blev tjekket og senere sterilliceret igen (fjernet livmoder)... Hun tissede fortsat!!! Jeg prøvede noget Zylkene ved dyrlægen (noget naturpræperat).. Det virkede ikke, go jeg satte en Feliway i stikkontakten... Det virkede super, og hun reagerede heller ikke på flytning, da jeg flyttede... Nu har den ikke været i, i en måned og der er stadig ikke nogen reaktion på løbetid fra hende.. Super....

Der er noget omkring livmoderen der hedder Ovarievæv, og hvis dyrlægen ikke har fået fjernet det hele, kan hun stadig komme i løb. Hun kan ikke blive drægtig, men hun reagere som i løb . og kan finde på at markere for at tiltrække hankatte...

• #4   22. jul 2010 Der er sket den ændring at jeg er blevet arbejdsløs og pludselig har været meget hjemme,.. Men tror nu ikk det kan være det, for selvom jeg har været meget hjemme har jeg jo også været ude.. tror at jeg må prøve det der feliway, og se om det hjælper...

Men tak for rådene...

• #5   22. jul 2010 Jeg ville nok få den kat til dyrlægen og tjekke for urinvejslidelse? Feliway osv er fint nok, men når den tisser mange forskellige steder, ville jeg få den tjekket. Tisser den i bakken?

• #6   23. jul 2010 Den tisser også i bakken ja..

Kommentér på:
Steraliseret mis, tisser overalt!!

Annonce