{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fra killing til voksen
  • #1   24. jul 2010 En tommelfingerregel er at give killinger killingefoder til de er 1 år. Derefter vurderer man så alt efter race hvilket foder der så kan være hensigtsmæssigt eller om katten skal fortsætte en tid endnu på killingefoder.

  • #2   24. jul 2010 Jeg har købt wikas junior til den , og allerede nu er den vild med det ..
    Der har været kattemad med , som er købt i ALDI og jeg ved ikke helt om det var godt for den , men nu kan jeg forstå det ikke var ..
    Men wikas junior er okay ?


  • #3   24. jul 2010 whiskas er heller ikke godt foder.
    Du skal ud i Hills, Royal Canin, Eukanuba osv. Henvend dig evt. i din lokale dyrehandel (Maxizoo eller lign. ) de kan rådgive dig. Dette kattemad koster lidt mere men holder også længere tid.


  • #4   24. jul 2010 okay taak (:

  • #5   24. jul 2010 Whiskas og lignende produkter er bestemt ikke godt foder og slet ikke til killinger. Jo vist kan de overleve, men det var bestemt ikke en chance jeg ville løbe med mine katte. Ikke engang pindsvinene i haven får det rent ud sagt bras.
    I længden er kvalitetsmærkerne billigere. Ligesom det heller ikke kan betale sig at købe det billige grus. Bruger man det lidt "dyrere" og bruger det rigtigt er det osse meget billigere i sidste ende.


  • #6   24. jul 2010 Dichael.
    Whiskas junior er vådfoder, er det ikke ? Dine katte/killing kan ikke leve af vådfoder alene. Her i huset fodre jeg med Royal Canin tørfoder som står fremme forskellige steder i huset hele tiden. 2 gange om dagen får de så lidt vådfoder. Dette er kun ment som "godbid" da 80% af det er vand. Og resten tror jeg ikke de tager skade af. Heller ikke vand. Af vådfoder bruger jeg LUX fra ALDI. Det har jeg læst herinde, at det skulle være bedre end Whiskas. Om det passer ved jeg ikke smiley

    Jeg har så efterhånden læst så tit herinde, at Aplaws (staves) skulle være rigtig godt, så det har jeg faktisk tænkt mig at bestille noget af smiley


Kommentér på:
fra killing til voksen

Annonce