{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forladt gravid kat del 2
  • #2   25. jul 2010 Nogle ekstremt smukke farver og en yndig kat, men hvor er hun dog tynd smiley

    Nu vil jeg sandelig håbe, hun kniber måsen sammen og ikke føder inden på mandag, for på det tredie billede i første række ser det godt nok ud til, at killingerne hænger under maven på hende smiley

    Og Maria, du skal ikke takke mig.
    Jeg brugte jo kun noget tid på at telefonere et par gange - Det er dig selv, der trækker det store læs.

    Desuden skal vi jo hjælpe hinanden - og kattene - ikke?
    Vi kan ikke redde alverdens katte, men hvis vi er mange, der gør en lille indsats, når vi kan, hjælper det trods alt noget.

    PS: Overlad til dyrlægerne er klippe hendes pels, mens hun er i narkose. Ingen grund til at besvære hverken hende eller dig med det.



  • #3   25. jul 2010 så sandt mega.
    vandet er gået og hendes presseveer startede her kl 9.50 hun har pludselig fået så tynd mave at når hun presse står det ud af den forkerte ende så hun er lidt stresset jeg ville gå ud til hende igen skal nok rende fluks frem og tilbage fra kat til pc .


  • #4   25. jul 2010 Håber at hendes fødsel forløber godt!

  • #5   25. jul 2010 Pokkers også smiley

    Har hendes afføring ellers været normal - eller ved du det ikke?

    Diarrén KAN skyldes en kombination af stress + at hun pludselig er begyndt at få god mad, men hun kan jo også have pådraget sig noget skidt, mens hun har måttet klare sig selv.

    Sørg i hvert fald for at holde rent i fødekassen og vask dine hænder grundigt, hver gang du kommer tilbage fra hende.

    Kigger ind senere på dagen - Ellers ring til mig, hvis der er andre problemer.

    Held og lykke!.



  • #6   25. jul 2010 hendes afføring har været hel normal men gav hende en lille smule dåse igår hvilket jeg tror er grunden til tynd mave nu sidder jeg her og tar mig til hovedet og er bagklog men men det kan jeg ikek gøre så meget ved nu.

    indtil videre er der kommet 3 killinger


  • #7   25. jul 2010 så tror jeg hun er færdig der er kommet 7 stk.

  • #8   25. jul 2010 Hold da op 7 killinger, det var ikke så lidt da smiley Tillykke med de små pus smiley

  • #9   25. jul 2010 ja det mange rigtig mange hun var så dygtig hun spandt når jeg var der indtil den næste var på vej så knurrede hun somom hun kunne have ædt mig smiley

  • #10   25. jul 2010 Maria, jeg synes, det er så flot, du har taget dig af den kat! smiley Hun er en rigtig flot kat. smiley Tillykke med misserne.... smiley
    Godt det også forløb godt...!!


  • #11   25. jul 2010 Ja jeg kan godt forestille mig at det har været hårdt for hende. Men hvis du tænker på hvordan vi kvinder også kan bide af manden når vi er i fødsel.. Det er vidst det bedste eksempel jeg kan komme på, og når det er overstået er alt okay igen smiley Men jeg må sige du gør en virkelig god gerning ved at tage dig af mor OG 7 killinger smiley Tillykke igen

  • #12   25. jul 2010 mange tak alle sammen nu blir det spændene at se hvad dyrelægen siger imorgen

  • #13   26. jul 2010 godmorgen tøser -
    nu venter mig og freja II på kl slår 8 så jeg kan ringe til dyrelægen og høre hvordan jeg skal forholde mig til det hele og hvordan og hvorledes for tænker lidt man ikke kan neutralisere en kat med killinger på under 24 timer gamle.
    og om de kun ´tjekker hende nu neutralisere senere osv.


  • #14   26. jul 2010 Fornuftigt tænkt Maria!

    Jeg prøvede at ringe til dig i morges om det samme, men kunne ikke komme igennem til dit nummer.


  • #15   26. jul 2010 Mega jeg har ikke set eller hørt den og den viser ingen ubesvaret opkald men det kan være der ikke har været noget net.

    ringede til dyrelægen og de ville ikke gøre noget ved mormissen nu, men om 2-3 uger kan jeg ringe og få en tid når killingerne kan klare sig selv en dags tid dvs. om små 4-5 uger, der ville hun så neutralisere hende osv. men mormissen får kun lov at beholde 2-3 stk. da hun er i utrolig dårlig stand og dyrelægen synes det lød fornuftigt nok,så vi skal til den nærmeste dyrelæge imorgen og få aflivet resten. det gør ondt på mig at skulle vælge denne løsning men jeg mener det er det bedste for hende og selvfølgelig gør det jobbet nemmere for mig også.

    nu får mormissen den sidste ormekur jeg har tilbage og så håber jeg hun tar lidt på


  • #16   26. jul 2010 Så skal du gøre det, at du enten får en dyrlæge hjem eller tager mormis og alle killinger med til dyrlægen.

    Med det samme, de små mipser har fået indsprøjtningen, skal de lægges tilbage til mormis. Så dør de hos hende, og når de er blevet kolde, mister hun interessen og skubber dem selv til side.

    (Tag en kop kaffe indtil dá).

    Tager du levende, pivende killinger fra hende, vil hun kalde og lede efter dem i lang tid, og du risikerer også at hun prøver at flytte de sidste og mister tilliden til dig.

    PS: Problemet med telefonen var, at jeg fik en optaget-tone, imens jeg tastede dit tlf.nr.


  • #17   29. jul 2010 idag har freja været til dyrlægen og hun blev testet fri for leukæmi og felv men hun var næsten døv pga ørene var fyldt med øremider, hendes den ene hornhinde i øjet var skadet men ellers var resten positivt hun var ikke så gammel at bedømme på hendes tænder, det triste er dog at dyrelægen kunb mente hun skulle beholde en enkelt killing såp der blev aflivet 6 stk og det var da hårdt på trods af jeg var forberedt på det.
    nu glæder vi os bare til hun blir neutraliseret osv så hun igen kan komme ud og senere ind i huset


Kommentér på:
forladt gravid kat del 2

Annonce