{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.458 visninger | Oprettet:

Om Natten skal du sove... {{forumTopicSubject}}

Spørgsmål fra veninde med Birma pigen.

Hvordan får man katten til at sove om natten? Hun har fået byttet total om på nat og dag.
Selvom der er åben alle steder i lejligheden så hun frit kan gå rundt, miaver hun konstant..
Hun er blevet afbrudt i sin løbetid, da tidligere ejer ikke har givet hende p piller, og da hun har brug for en balance i hendes homoner. (skal tage på)
Hvorfor, hvad kan man gøre for at hun sover om natten, i stedet for at hun først falder i søvn hen af kl 7.30-8.... når de står op.
Hun er ikke så legesyg, og vil ikke ligge og nusse i længere tid.

Det går langsomt fremmad med at få hende til at spise tørkost, frem for vådt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Om Natten skal du sove...
  • #1   25. jul 2010 Heidi, det tror jeg bestemt du er.... Det har Birma-pigen ikke forstået. De har prøvet at slukke lyset, have tændt svagt lys, og radio kørende. Men intet virker...

  • #2   25. jul 2010 her falder der også ro på når vi går i seng, men lige så snart vi står op om morgen er der fuld fart på igen... blir hun beskæftede nok om dagen så hun evt ikke har behov om natten for at lave al mulige unoder

  • #3   25. jul 2010 Mine plejer at sove når vi sover, men i den varme der har været har de fået byttet lidt om på dag og nat. Men det er ved at glide på plads igen.

    Jeg tror det er vigtigt at de bliver holdt aktiv om dagen, væk den selv om den sover. Men det er altså ikke noget man sådan lige klare på et par dage.


  • #5   25. jul 2010 Når hun sover, gemmer hun sig.
    Tak for jeres svar


  • #6   25. jul 2010 min mis sover det meste af dagen (dog med nogle timer har han sine ture) men mellem kl 4-6 giver han den rigtig gas og sover self som en lille engle når vi andre skal op ;D

    måske nogle er heldigere end andre .. dog lader han os falde i søvn smiley

    det skal siges min mis også kalder på os om natten det er bare fordi han vil have opmærksomhed , det er ikke en miauen men mere nogle snakke lyde smiley


  • #7   26. jul 2010 Hvis hun er fertil og har gået på p-piller i længere tid, og nu er af p-piller igen, så ville jeg få hende neutraliseret hurtigt, for der er en god chance for at hendes fertilitet er en af årsagerne til hun er mindre kælen og putteagtig.

    En ven til at lege og tumle med er også en mulighed, så kan de i hvert fald brænde krudtet af sammen, og ellers må din veninde forsøge at lege, og aktivere katten inden de går i seng, så katten er både stimuleret og træt, når de selv skal sove.


Kommentér på:
Om Natten skal du sove...

Annonce