{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.434 visninger | Oprettet:

Foder til nyre kat {{forumTopicSubject}}

Har netop fået svar på Gismo's blodprøve og det viser sig at han har nedsat nyrer. Normalt for en kat på den alder siger de. Gismo er 11 år
Jeg skulle købe noget foder som renal og eller noget der hedder k/d fra hills.
Dyrlægen sagde at det kun er noget man kan købe hos en dyrlæge. Er det rigtigt?
Ellers er der nogen der har erfaring med disse produkter?og evt ved om man kan købe det andre steder? På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til nyre kat
  • #1   26. jul 2010 I dk kan man vist kun købe det ved dyrlæger. På medicanimal.uk kan du købe det, men pga fragt kan det vist ikke betale sig mere.

  • #2   26. jul 2010 Hvor godt, du fik taget en blodprøve smiley

    Jeg har ligesom du en (snart) 11 år gammel kat med nedsat nyrefunktion. Jeg køber Hill's k/d hos Zooplus.co.uk og desuden også vådkosten Integra Protect Renal og Kattovit Low Protein. Både Hill's og Royal Canin laver også vådkost til katte med nedsat nyrefunktion, som sælges hos danske dyrlæger, men min kat kan ikke lide det, og så er de andre mærker et godt alternativ smiley

    Det aller vigtigste for en kat med dårlige nyrer er masser af væske, så et tilskud af vådkost er en rigtig god idé smiley Min kat får det tilbudt min. 3 gange dagligt og har derudover fri adgang til Hill's k/d tørkost.

    Det er også vigtigt at din kat har adgang til masser af frisk vand. Vandfontæner kan fremme drikkelysten, så dem kan jeg kun anbefale smiley


  • #3   26. jul 2010 Tak for svar :o)
    Katrine N
    Har tidligere i dag været inde på dem du henviser til i uk og det ser ud til at vi køber det derfra :o)


  • #4   13. mar 2015 Har købt både på zooplus.ie og zooplus.de samt medpet i Holland. Dog sælger de ikke royal canin renal select, som er det eneste min kat gider. Det fandt jeg på dyrenesbutik.dk på tilbud.

Kommentér på:
Foder til nyre kat

Annonce